امام جمعه موقت بوشهر:

دستگیری سرشبکه آمدنیوز رزم مدرن سپاه و انقلاب را به دشمن ثابت کرد

امام جمعه موقت بوشهر با تقدیر دستگیری سرشبکه مجازی دشمن یعنی آمدنیوز توسط نیرو‌های اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اضافه کرد: این اقدام رزم مدرن سپاه و انقلاب را به دشمن ثابت کرد.

دستگیری سرشبکه آمدنیوز رزم مدرن سپاه و انقلاب را به دشمن ثابت کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، حجت‌الاسلام رضا خدری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر بیان کرد: سپاه با این اقدام قدرت اطلاعاتی و نرم پیشرفته و مدرن خود در مقابل سیستم‌ها و شبکه‌های پیشرفته اطلاعاتی را ثابت و دست برتری خود را مقابل آن ها نشان داد.

او ادامه داد: اقدام سپاه در ساقط کردن پهباد فوق پیشرفته آمریکا، خنثی سازی طرح ترور سردار سلیمانی و در کنار آن دستگیری سرشبکه آمد نیوز  ضربه مهلکی بر پروژه نفوذ در نظام به شمار می‌رود.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: با بیان اینکه در مقابل سرویس‌های پیچیده اطلاعاتی دنیا، جوانان سپاه برتر و فوق تصور دشمن هستند، ادامه داد: این اقدام سپاه، ضربه محلکی در زمینه پدیده نفوذ در جمهوری اسلامی ایران به دشمن وارد کرد.

حجت‌الاسلام خدری با بیان اینکه آمدنیوز در سه سال اخیر شایعه‌سازی، موج یأس، نفرت و بدبینی در جامعه ایجاد کرده بود افزود:، اما نیرو‌های سپاه توانستند علی‌رغم حمایت تمامی سرویس‌های مدرن در فرانسه، نقشه‌های آن‌ها را خنثی کنند.

او با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی بیان کرد: هر سال شاهد افزایش میزان حضور و شرکت مردم در این مراسم هستیم.

امام جمعه موقت بوشهر این حضور را بیانگر عشق و ارادت مردم به اهل بیت دانست و عنوان کرد: افزایش دو برابری حضور مردم در اربعین در شرایطی محقق شده است که دشمنان از همه ابزار‌ها برای جلوگیری از حضور گسترده مردم در این مراسم استفاده کردند.

حجت‌الاسلام خدری با اشاره به اینکه اربعین حسینی تمرین بزرگی برای ظهور است، تصریح کرد: این قدرت اباعبدالله الحسین است که دل‌های همه مردم را به هم جذب می‌کند و از تمام ملیت‌ها در این راهپیمایی بزرگ شرکت می‌کنند.

او با اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب و لزوم تلاش در راستای تحقق این مهم بیان کرد: یکی از موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند، سپردن مسئولیت‌ها به جوانان است که باید شاهد همت بیشتری در این زمینه باشیم.

امام جمعه موقت بوشهربا بیان اینکه در هر جایی که به جوانان اعتماد شده است جواب مثبت گرفته‌ایم، افزود: شور و نشاط، آرمان‌گرایی، خطرپذیری و شجاعت از ویژگی‌های جوانان است و مسئولان در استفاده از جوانان شایسته و توانمند تردید نکنند.

انتهای پیام/م

پیاده‌روی اربعین حسینی زمینه ساز شکل‌گیری امت واحده اسلامی است

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.