بهره مندی بیش از ۳۵ هزار زائر از خدمات درمانی هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از بهره مندی بیش از ۳۵ هزار زائر اربعین حسینی از خدمات درمانی این جمعیت در مرز‌های استان خبر داد.

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پایگاه‌ها و درمانگاه‌های هلال احمر استان از ۱۰ مهرماه در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه مستقر شده اند و خدمات درمانی مختلفی به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ارائه می‌دهند.

او افزود: از ۱۳ مهرماه تا صبح امروز ۲۶ مهرماه، ۳۵ هزار و ۵۸۱ زائر اربعین حسینی از خدمات درمانی شامل؛ تست قندخون و فشارخون، درمان سرپایی و انتقال به مراکز درمانی بهره‌مند شده اند.

او با اشاره به اینکه پایگاه‌های هلال احمر در مرز چذابه و شلمچه و همچنین ثابت بین شهری مستقر هستند اظهار کرد: در مجموع ۱۵ هزار و ۲۵۷ زائر شامل؛ ۳ هزار و ۷۶۱ نفر در مرز چذابه و ۱۰ هزار و ۱۹۳ نفر در مرز شلمچه و پایگاه‌های ثابت شهری از خدمات قند خون و فشارخون استفاده کردند.

خدادادی مجموع درمان‌های سرپایی در ۲ مرز و سایر پایگاه‌های ثابت بین شهری را ۲۰ هزار و ۲۳۸ نفر عنوان کرد و بیان داشت: از این تعداد، ۱۲ هزار و ۸۳ نفر در مرز شلمچه و ۶ هزار و ۶۱۴ نفر در مرز چذابه بصورت سرپایی درمان شدند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، در مدت مذکور، ۸۶ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند که ۵۳ مورد آن از پایانه مرزی شلمچه و ۳۳ مورد نیز از پایانه مرزی چذابه انجام شده است.

انتهای پیام/گ

خدمت رسانی هلال احمر به زائران اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.