پرسپولیس-پیکان؛ فرصتی برای جبران مافات/ ماشین‌سازی-فولاد؛ تقابل تمام صنعتی با حضور مربیان جوان/ پارس جنوبی-صنعت نفت آبادان؛ نفتی‌های بی پول به هم رسیدند

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر یکشنبه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب روز نخست از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران یکشنبه ۳ دیدار برگزار می‌شوند. در مهمترین مسابقه تیم‌های پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

هفته هفتم لیگ برتر

ماشین‌سازی‌تبریز - فولاد ۱۶:۰۰

تیم‌های فوتبال ماشین سازی و فولاد در اولین دیدار هفته هفتم لیگ برتر یکشنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم می‌روند. خودروسازان با رسول خطیبی تا پایان هفته ششم لیگ برتر ۲ پیروزی، یک تساوی و ۳ شکست در کارنامه خود ثبت کرده اند و با کسب ۷ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارند.

در طرف مقابل فولادی‌ها با جواد نکونام تا پایان هفته ششم لیگ، ۲ پیروزی، ۳ تساوی و تنها یک شکست را تجربه کرده اند و با کسب ۹ امتیاز در جایگاه ششم جدول نوزدهمین دوره لیگ برتر قرار دارند.

هر ۲ تیم به ۳ امتیاز این دیدار نیاز دارند. فولاد با پیروزی در این دیدار می‌تواند در جمع مدعیان لیگ قرار بگیرد، اما در صورت شکست فاصله این تیم با سایر رقبا زیاد می‌شود و ممکن است شاگردان نگونام سقوط ۲ پله‌ای را تجربه کنند. ماشین سازی هم در صورت شکست در این دیدار به منطقه خطر نزدیک می‌شود، اما اگر شاگردان خطیبی بتوانند حریف جنوبی خود را شکست دهند می‌توانند جایگاه فولادی‌ها را در جدول رده بندی بگیرند.

تیم داوری دیدار تیم‌های ماشین سازی - فولاد

  • داور: بیژن حیدری
  • کمک‌ها: سعید قاسمی – مهدی الوندی
  • کمک داوران اضافی: سعاد وفاپیشه – علی ابراهیمی
  • داور چهارم: سید یعقوب حجتی
  • ناظر داوری: علی نقی مصطفی نژاد

هفته هفتم لیگ برتر

پارس جنوبی جم - صنعت نفت آبادان ۱۸:۰۰

تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان در دومین دیدار هفته هفتم لیگ برتر روز یکشنبه در جم مقابل هم قرار می‌گیرند. شاگردان کمالوند ۶ امتیازی هستند و در رتبه دوازدهم جدول قرار دارند. پارسی‌ها ۳ تساوی، ۲ شکست و تنها یک پیروزی را تا پایان هفته ششم لیگ در کارنامه ثبت کرده اند. جمی‌ها با پیروزی مقابل نفت آبادان می‌توانند تا ۶ پله صعود در جدول را تجربه کنند، اما اگر در این مسابقه شکست بخورند فاصله آن‌ها با منطقه خطر کمتر از گذشته می‌شود.

در طرف مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شرایط کاملا متفاوتی با پارس جنوبی دارد. نفتی‌ها تا پایان هفته ششم، ۳ پیروزی، ۲ تساوی و تنها یک شکست را تجربه کرده اند و با کسب ۱۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول میان مدعیان حضور دارند. شاگردان اسکوچیچ با پیروزی مقابل پارس جنوبی می‌توانند فاصله خود با صدر جدول را کمتر کنند و حتی در صورت شکست سپاهان مقابل گل گهر با نماینده اصفهان هم امتیاز شوند. البته اگر نفت آبادان در هفته هفتم شکست بخورد احتمال دارد این تیم سقط ۳ - ۴ پله‌ای را در جدول نوزدهمین دوره لیگ برتر تجربه کند.

تیم داوری دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم - صنعت نفت آبادان

  • داور:سید مهدی مرجان زاده
  • کمک‌ها:آرمان اسعدی- یوسف مغروری
  • کمک داوران اضافی:مرتضی منصوریان- محمد باقر پور باقر
  • داور چهارم:حسن انتظاری
  • ناظر داوری:محمود رفیعی

هفته هفتم لیگ برتر

پرسپولیس - پیکان ۱۸:۰۰

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در آخرین و حساس‌ترین دیدار روز نخست از هفته هفتم لیگ برتر یکشنبه در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. سرخپوشان پایتخت تا پایان هفته ششم ۳ پیروزی و ۳ شکست را تجربه کرده اند و با ۹ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار دارند. پرسپولیس در صورت پیروزی برابر پیکان می‌تواند بار دیگر در جمع مدعیان قرار بگیرد. البته مدافع عنوان قهرمانی در صورت شکست مقابل شاگردان فرکی ممکن است به رده یازدهم جدول سقوط کنند. شاگردان کالدرون در امر گلزنی مشکلاتی را دارند و در ۶ هفته تنها ۴ گل توانسته اند وارد دروازه رقبا کنند.

شرایط تیم فوتبال پیکان با پرسپولیس کمی متفاوت است. شاگردان فرکی تا پایان هفته ششم لیگ یک پیروزی، ۲ تساوی و ۳ شکست ا تجربه کرده اند و با کسب ۵ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارند. پیکانی‌ها با ۱۲ گل زده یکی از بهترین حط حمله‌ها را در اختیار دارند، اما خط دفاع این تیم عملکرد مناسبی نداشته و ۱۲ گل خورده باعث شده تفاضل گل پیکان صفر شود. خودروسازان با پیروزی مقابل پرسپولیس می‌توانند ۸ امتیازی شده و به رده هشتم صعود کنند. البته در صورت شکست پیکان مقابل شاگردان کالدرون وضعیت این تیم کمی متفاوت می‌شود و ممکن است به رده پانزدهم جدول شانزده تیمی لیگ سقوط کند.

تیم داوری دیدار تیم‌های پرسپولیس - پیکان

  • داور:سید مهدی سید علی
  • کمک‌ها:محمدرضا ابوالفضلی-محمد راهی
  • کمک داوران اضافی:محمدرضا اکبریان-سید علی اصغر مومنی
  • داور چهارم:عسگر محمدی
  • ناظر داوری:حسین خانبان

هفته هفتم لیگ برتر

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸

پرسپولیس-پیکان؛ فرصتی برای جبران مافات/ ماشین‌سازی-فولاد؛ تقابل تمام صنعتی با حضور مربیان جوان/ پارس جنوبی-صنعت نفت آبادان؛ نفتی‌های بی پول به هم رسیدند

نساجی مازندران - تراکتور ۱۵:۳۰

تیم‌های فوتبال نساجی و تراکتور در اولین دیدار از دومین روز هفته هفتم لیگ برتر در مازندران به مصاف هم می‌روند. شاگردان مهاجری در هفتم هفتم باید از تراکتوری میزبانی کنند که در رده دوم جدول رده بندی لیگ حضور دارد. تیم فوتبال نساجی تا پایان هفته ششم، ۲ پیروزی، ۳ تساوی و یک شکست را ثبت کرده است و در رده پنجم جدول قرار دارد. شاگردان مهاجری با پیروزی مقابل تراکتور ۱۲ امتیازی می‌شود و می‌تواند خود را به کورس قهرمانی برساند. در صورت شکست نساجی در این مسابقه احتمال دارد شاگردان مهاجری ۵ پله سقوط را تجربه کنند.

تراکتوری‌ها تا پایان هفته ششم، ۴ پیروزی و ۲ تساوی به دست آورده اند. تراکتور با سپاهان صدرنشین هم امتیاز است و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نماینده اصفهان در رده دوم جدول حضور دارد. شاگردان دنیزلی اگر در این مسابقه پیروز شوند و سپاهانی‌ها هم مقابل گل گهر شکست بخورند می‌توانند صدرنشینی را در نوزدهمین دوره لیگ برتر تجربه کنند. البته در تراکتور اگر نتیجه را به نساجی واگذار کند ممکن است یک پله سقوط کرده و در رده سوم جدول قرار بگیرد.

تیم داوری دیدار تیم‌های نساجی - تراکتور

  • داور: موعود بنیادی فر
  • کمکها: حسن ظهیری- قهرمان نجفی
  • کمک داوران اضافی: میثم حیدری – مجید محمدی
  • داور چهارم: بهمن عبدالهی
  • ناظر داوری: حسین نجاتی

پرسپولیس-پیکان؛ فرصتی برای جبران مافات/ ماشین‌سازی-فولاد؛ تقابل تمام صنعتی با حضور مربیان جوان/ پارس جنوبی-صنعت نفت آبادان؛ نفتی‌های بی پول به هم رسیدند

سایپا - استقلال ۱۶:۴۵

تیم‌های فوتبال سایپا و استقلال در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ دوشنبه در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم می‌روند. شاگردان ابراهیم صادقی تا پایان هفته ششم لیگ ۲ پیروزی، یک تساوی و ۳ شکست در کارنامه ثبت کرده اند و در رده نهم جدول حضور دارند. سایپایی‌ها در صورت پیروزی مقابل شاگردان استراماچونی می‌توانند صعود ۴ پله‌ای را تجربه کنند و اگر شکست بخورند ممکن است در صورت پیروزی تیم‌های انتهای جدولی به منطقه خطر نزدیک شوند.

شاگردان استراماچونی برخلاف انتظار با کسب ۶ امتیاز از ۶ بازی در رده یازدهم لیگ هستند. استقلالی‌ها تا پایان هفته ششم، ۲ تساوی، ۳ شکست و تنها یک پیروزی به دست آورده اند. آبی پوشان اگر بتوانند در خانه سایپا به پیروزی برسند می‌توانند صعود ۳ پله‌ای را تجربه کنند، اما اگر نتوانند در این مسابقه نتیجه بگیرند ممکن است در صورت پیروزی تیم‌های انتهای جدول به رده پانزدهم سقوط کنند.

تیم داوری دیدار تیم‌های سایپا - استقلال

  • داور: اشکان خورشیدی
  • کمک‌ها:فرهاد مروجی- محمد عطایی
  • کمک داوران اضافی:حمید حاج ملک-محمدرضا تارخ
  • داور چهارم: علیرضا مرادی
  • ناظر داوری:علیرضا کهوری

پرسپولیس-پیکان؛ فرصتی برای جبران مافات/ ماشین‌سازی-فولاد؛ تقابل تمام صنعتی با حضور مربیان جوان/ پارس جنوبی-صنعت نفت آبادان؛ نفتی‌های بی پول به هم رسیدند

گل گهرسیرجان - سپاهان ۱۶:۳۰

تیم‌های فوتبال گل گهر و سپاهان در هفته هفتم لیگ برتر ایران دوشنبه در سیرجان به مصاف هم می‌روند. گل گهری‌ها پس از اخراج بگوویچ از این تیم با مجید جلالی قرارداد بستند. گل گهر تا پایان هفته ششم لیگ با ۳ تساوی، ۳ شکست و کسب تنها ۳ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول شانزده تیمی لیگ قرار دارد. شاگردان جلالی برای فرار از منطقه خطر فقط باید به پیروزی در این دیدار خانگی فکر کنند. در صورت شکست گل گهر مقابل سپاهان و پیروزی شاهین برابر نفت مسجدسلیمان، شاگردان جلالی به رتبه شانزدهم جدول سقوط می‌کنند.

تیم فوتبال سپاهان که شرایط کاملا متفاوتی با گل گهر دارد تا پایان هفته ششم با ۴ پیروزی، ۲ تساوی و کسب ۱۴ امتیاز صدرنشین لیگ نوزدهم است. شاگردان امیر قلعه نویی با پیروزی مقابل گل گهر می‌توانند صدرنشینی خود را تثبیت کنند، اما اگر در این مسابقه شکست بخورند ممکن است در صورتی پیروزی سایر مدعیان سپاهانی‌ها ۴ پله سقوط کنند. البته به نظر نمی‌رسد سپاهان در این دیدار کار سختی داشته باشد.

تیم داوری دیدار تیم‌های گل گهرسیرجان - سپاهان

  • داور: جواد رحیم زاده
  • کمک‌ها: علی میرزابیگی- جلیل شعرانی
  • کمک داوران اضافی: سید علی میرغفاری- محمد حسین ترابیان
  • داور چهارم: محمد علی رضایی
  • ناظر داوری: نادر جعفری

پرسپولیس-پیکان؛ فرصتی برای جبران مافات/ ماشین‌سازی-فولاد؛ تقابل تمام صنعتی با حضور مربیان جوان/ پارس جنوبی-صنعت نفت آبادان؛ نفتی‌های بی پول به هم رسیدند

ذوب آهن - شهر خودرو ۱۶:۵۰

تیم‌های فوتبال ذوب آهن و شهرخودرو در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته هفتم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم می‌روند. شاگردان منصوریان شرایط خوبی در لیگ برتر ندارند و با ۴ تساوی و ۲ شکست در رتبه سیزدهم جدول حضور دارند. به دلیل نتایج ضعیف ذوب آهن در لیگ و جام حذفی هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن، علیرضا منصوریان را برای توضیح درباره وضعیت نماینده اصفهان در لیگ برتر احضار کرده است. ذوبی‌ها برای فرار از منطقه خطر نیاز به ۳ امتیاز این بازی دارند، اما کار شاگردان منصوریان مقابل شهرخودرو یکی از مدعیان قهرمانی لیگ بسیار سخت است.

شهر خودرو شرایط کاملا متفاوتی با ذوب آهن دارد. شاگردان گل‌محمدی تا پایان هفته ششم لیگ با ۴ پیروزی، یک تساوی و تنها یک شکست و کسب سیزده امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند. شهرخودرویی‌ها برای ماندن در کورس قهرمانی باید در این مسابقه پیروز شوند، اما اگر نتیجه‌ای غیر از برد به دست آورند ممکن است یک پله سقوط در جدول را تجربه کنند.

تیم داوری دیدار تیم‌های ذوب آهن - شهر خودرو

  • داور:سید وحید کاظمی
  • کمک‌ها:سعید علی نژادیان- فرهاد فرهاد پور
  • کمک داوران اضافی:علی صفایی- عبدالنبی پور خلف
  • داور چهارم:علی اکبر عظیم پور
  • ناظر داوری:سعید بطحایی

پرسپولیس-پیکان؛ فرصتی برای جبران مافات/ ماشین‌سازی-فولاد؛ تقابل تمام صنعتی با حضور مربیان جوان/ پارس جنوبی-صنعت نفت آبادان؛ نفتی‌های بی پول به هم رسیدند

نفت مسجدسلیمان - شاهین شهرداری‌بوشهر ۱۷:۰۰

تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و شاهین شهرداری بوشهر در آخرین دیدار از هفته هفتم به مصاف هم می‌روند. نفتی‌ها که ۶ بازی قبلی خود در لیگ یک پیروزی و ۵ تساوی به دست آورده اند با ۸ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارند. نفت با پیروزی مقابل شاهین می‌تواند تا رده پنجم صعود کند، اما در صورت شکست ممکن است تا رده یازدهم جدول سقوط کند.

شاهینی‌ها شرایط خیلی بدی در لیگ دارند. آن‌ها تا پایان هفته ششم تنها یک تساوی کسب کرده و در ۵ بازی دیگر شکست خورده اند. شاهین شهرداری در حال حاضر با یک امتیاز در انتهای جدول شانزده تیمی لیگ برتر حضور دارد. این تیم در صورت پیروزی مقابل نفت و شکست گل گهر برابر سپاهان یک پله صعود می‌کند، اما اگر شاهین در این مسابقه شکست بخورد فاصله اش با تیم پانزدهم جدول بیشتر از گذشته و احتمال سقوطش به لیگ دسته اول بالاتر می‌رود.

تیم داوری دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان - شاهین شهرداری‌بوشهر

  • داور:حسین زمانی
  • کمک‌ها:علیرضا ایلدروم- رحیم شاهین
  • کمک داوران اضافی:رضا عادل-یاسر همرنگ
  • داور چهارم:محمد علی پور متقی
  • ناظر داوری:محمد جواد تقی پور

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.