حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شب اربعین حسینی عطر و بوی کربلا گرفت

عزاداری و سینه زنی صد‌ها هیأت مذهبی در شب اربعین حسینی، فضای حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ (ع) را آکنده از عطر و بوی کربلا کرد.

حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شب اربعین حسینی عطر و بوی کربلا گرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حرم مطهر احمدابن موسی شاهچراغ (ع) در شب اربعین حسینی غرق در عزا و ماتم شد.

از ساعتی قبل از نماز مغرب و عشاء، انبوه عزاداران و زائران و مجاوران حرم مطهر (ع)، در قالب دسته ‏های عزاداری در غم شهادت حضرت امام حسین (ع) بر سر و سینه می ‏‌زنند و به یاد سرور شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش اشک ماتم می‌ ریزند.

ارادتمندان ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به حرم مطهر احمد بن موسی (ع) مشرف شده اند تا این مصیبت جانگداز را به محضر امین ولایت تسلیت عرض کنند.

حجت الاسلام احمد سلامی معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی این بارگاه منور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: ویژه برنامه‌ های روز اربعین نیز از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح فردا در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام آغاز می‌ شود.

او افزود: سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین خورشیدی، مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت، قرائت زیارت عاشورا، روضه‌ خوانی و قرائت زیارت اربعین از مهم‌ ترین این برنامه هاست.

سلامی، دیگر برنامه‌های اربعین حسینی در حرم مطهر را برپایی نمایشگاه کتاب، دوره آموزشی زبان عربی (لهجه عراقی)، نمایشگاه عکس اربعین در شبستان امام خمینی (ره) و برپایی ایستگاه صلواتی عنوان کرد.
انتهای پیام/م

شاهچراغ، سوگوار و سیاهپوش اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.