برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی همزمان با اربعین حسینی

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: نمایشگاه مشترک عکس و نقاشی روز شنبه ۲۷ مهرماه همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان در پارک نوبهار شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی همزمان با اربعین حسینی به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت:  نمایشگاه مشترک عکس و نقاشی "تا ثریا" شامل آثار هنرمندان برجسته استان، بانو "ثریا همتی" و "سیدفرهاد لاری" روز شنبه ۲۷ مهرماه همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان در پارک نوبهار شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

عبدالمالکی بیان کرد: آثار این هنرمندان مطرح کرمانشاهی روز شنبه   از صبح تا غروب قابل بازدید هنرمندان و علاقمندان به رشته عکاسی و نقاشی است.

او بیان کرد: آثار هنری نمایشگاه "تا ثریا" در سایز‌های ۱۰۰ در ۷۰ و ۵۰ در ۷۰ با موضوع عاشورا در معرض دید بازدیدکنندگان و هنرمندان قرار گرفته است.

به گفته رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه بخش نقاشی نمایشگاه "تا ثریا" شامل بیش از ۳۰ اثر نقاشی است که برای بازدید علاقمندان و هنرمندان استان ارائه شده است.

انتهای  پیام/ز


نمایش آثار هنرمندان مطرح کرمانشاهی در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار