نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی خبرداد:

کم آبی مشکل اصلی شهرستان تفت

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی پروژه آب رسانی به روستا‌های شهرستان تفت همزمان با سفر رئیس جمهور به یزد آغاز می‌شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  کمال دهقانی فیروز آبادی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مسائل دهستان نصر آباد با بیان اینکه مشکل اصلی شهرستان تفت آب است، گفت: عملیات اجرایی پروژه آب رسانی به روستا‌های تفت در سفر رئیس جمهور به یزد آغاز می‌شود.

او افزود: پروژه آبرسانی به تمامی روستا‌های شهرستان تفت طی مدت دو تا سه سال با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان انجام می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده و بالا رفتن درآمد دهیاری ها، ادامه داد: قانون وصول عوارض یک درصد معادن و صنایع معدنی نیز مشابه قانون مالیات می‌تواند در شهرستان تفت تحول ایجاد کند.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه میزان بودجه‌ای که بر اساس وصول عوارض یک درصد فروش معادن در نظر گرفته شده ۲۸۰ میلیارد تومان است، گفت: این بودجه تحول خوبی در زمینه بهداشت، کشاورزی و راه‌ها ایجاد خواهد کرد و به جد پیگیر آن هستیم.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از پروژه آب رسانی روستا‌های تفت همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد

برچسب ها: کم آبی ، خشکسالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار