رئیس‌جمهور کوبا: تحریم‌های آمریکا نشان‌دهنده انحطاط اخلاقی واشنگتن است

«میگل دایاز کانل برمودز» به تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا واکنش نشان داد و از سیاست‌های تحریمی دولت ترامپ انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «میگل دایاز کانل برمودز» رئیس‌جمهور کوبا دور جدید تحریم‌های آمریکا ضد این کشور جزیره‌ای را نشان دهنده ضعف و انحطاط اخلاقی واشنگتن خواند.

روز جمعه وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد، محدودیت‌های صادرات کالا به کوبا به اجاره هواپیما، قایق، کشتی و فضاپیما نیز کشیده شد (اینجا).

دایاز کانل در توئیتی نوشت: آمریکا اقدامات جدیدی برای تشدید محدودیت‌های کوبا اعلام کرده است. این اقدام نشان دهنده ضعف، انحطاط اخلاقی و حقارت امپریالیستی است. این اقدام غیرانسانی، ظالمانه، ناعادلانه و در راستای نسل کشی محسوب می‌شود که ما به شدت آن را رد می‌کنیم. ما تسلیم نخواهیم شد و پاسخی قاطع به آن خواهیم داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تحریم ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
درویش
۱۶:۲۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
تحریمهای نفتی آمریکا فقط و فقط به دلیل فروش نفت بیشتر خودشان است و تمام این تحریمها که با دلایل مختلف اجرا میشود فقط به خاطر فروش نفت بیشتر و درآمد بیشتر است تا کسری تجاری آمریکا کمی جبران شود
بقیه موارد فقط بهانه است و بس کشورهایی مثل ، ایران ، کوبا ، ونزولا ، یمن ، سوریه، اجزایر از زمانی که تولید نفت در آمریکا به طور چشمگیر و گسترده اضافه شد با شیوه تحریم به فروش بیشتر نفت افتاد
آخرین اخبار