اعزام مبلغ از حوزه های علمیه قم به اصفهان

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ۴۰۰ روحانی مبلغ از امروز همزمان با اربعین حسینی (ع) تا پایان دهه آخر ماه صفر در این استان و روستا‌های بدون روحانی استان‌های همجوار حضور دارند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: این روحانیون مبلغ از امروز همزمان با اربعین حسینی (ع) تا پایان دهه آخر ماه صفر در این استان و روستا‌های بدون روحانی استان‌های همجوار حضور دارند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی با بیان اینکه فعالیت تبلیغی مبلغان تا شب شهادت امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) و رحلت پیامبر اکرم (ص) ادامه دارد گفت: در این ایام بیانات رهبری در ارتباط با شعار سال، گام دوم انقلاب، جایگاه ولایت و نقش، ولی فقیه، عزاداری و امور فرهنگی و مذهبی در جامعه توسط مبلغان تبیین می‌شود.

او افزود: برگزاری نماز جماعت، بیان احکام، سخنرانی درباره سیره عملی و فضایل اهل بیت به ویژه پیامبر اکرم (ص) و امام رضا (ع) و امام حسن (ع)، احیای امر به معروف و نهی از منکر، ترویج سبک زندگی اسلامی و تحکیم خانواده و بیان اهمیت مقابله با سبک زندگی از دیگر برنامه‌های این مبلغان است.

بیش از سه هزار و ۷۰۰ مبلغ در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان دارای پرونده تبلیغی هستند.

انتهای پیام/م

 

اعزام مبلغ از حوزه های علمیه قم به اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار