پیکاپ وانت جدید کیا موهاوی در راه است

انتشار تصاویری از رندر خودروی Kia Mohave سبب غافلگیری طرفداران شرکت کیا و همه علاقه‌مندان به اتومبیل‌های تراک شده است.

آیا کیا به دنبال ساخت تراک موهاوی است؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت خودروسازی کیاموتورز کره جنوبی با انتشار تصاویری از رندر پیکاپ وانت موهاوی دوست‌داران این کلاس از خودروها را غافلگیر کرد و این سوال را در ذهن مشتریان خود به وجود آورد که آیا کیا به دنبال ساخت تراک موهاوی است؟


بیشتر بخوانید: برنامه ویژه کیا برای توسعه پیکاپ وانت‌های این شرکت


به نظر می‌رسد انتشار چنین تصاویری از شاسی‌بلند موهاوی حاکی از تصمیم قطعی مدیران کیا برای ساخت نوع تراک این وسیله نقلیه است. تصاویر منتشر شده از Kia Mohave truck اگرچه تا حدودی ضاهر این خودرو را نمایان ساخته است ولی اطلاعاتی به دست مشتریان و کارشناسان خودرو نمی‌دهد. 

 

آیا کیا به دنبال ساخت تراک موهاوی است؟

کیا با Mohave truck به جنگ خودروسازان آمریکایی می‌رود

کیا در مورد اتومبیل تراک موهاوی گفته است: "این خودرو، وسیله نقلیه‌ای قدرتمند و جادار به تردد در خیابان‌های شهر و سفرهای خارج شهری است. شرنشینان در این خودرو احساس راحتی کرده و سفری لذت بخش را تجربه می‌کنند. مهندسان ما سعی کرده‌اند ظاهر این خودرو را متفاوت با پیکاپ‌وانت‌های موجود در بازار طراحی کنند تا جذابیت آن برای مشتریان دوچندان شود."

صندلی‌های این خودرو همانند تخت خواب است و سرنشینان روی آن‌ها احساس راحتی وصف‌ناپذیری را تجربه می‌کنند. این صندلی‌ها در هرجهت قابل تنظیم هستند و حتی می‌توانند به صور کامل خوابیده و جمع شوند. کیا برای عرضه این خودرو در آمریکا برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجامن داده است ولی مطمئنا با وجود رقیبانی هم‎‌چون فرود و شورولت کار راحتی پیش رو ندارد. حودروهای کلاس تراک در آمریکا از محبوبیت خوبی برخوردار بوده و مشتریان بسیار دارند. 

آیا کیا به دنبال ساخت تراک موهاوی است؟

کیا در زمینه طراحی و تولید اتومبیل‌های SUV و کراس‌اوور تجربه خوبی دارد و می‌تواند در زمینه تولید خودروهای تراک نیز عملکردی دقیق داشته باشد. برخی از منابع مرتبط با شرکت کیا اعلام کردند خودروی موهاوی تراک علاوه بر آمریکا برای فروش گسترده در استرالیا نیز آماده می‌شود.

انتهای پیام/

موهاوی تراک خودروی آینده کیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۳۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
فقط وانت پیکان و وانت نیسان گاوی آبی و وانت پراید و وانت روآ آردی رو عشق است این پیکاپ وانتهای خارجی به گرت استاندارد و کیفیت و زیبایی و فول آبشن بودن و خدمات پس از فروش خودروهای داخلی نمی رسن .
Iran (Islamic Republic of)
*
۱۰:۳۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
ظاهرش که خیلی شیکه..مبارک اونایی که میتونن بخرن
آخرین اخبار