درخواست وزیر ارتباطات از اپراتورها:

پول‌های اخذ شده را به زوار بازگردانید

وزیر ارتباطات با انتشار پستی در حساب کاربری توئیترش از احقاق حقوق ضایع شده زائران برای مصرف اینترنت در عراق نوشت.

پول‌های اخذ شده را به زوار بازگردانندبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی نسبت به انتقاد برخی کاربران از هزینه اینترنت مصرفی در پیاده‌روی اربعین نوشت.

آذری جهرمی با تاکید بر این نکته که گلایه اصلی زائران در اربعین اینترنتی است که خارج از بسته و با نرخ آزاد محاسبه شده است، در در توئیترش نوشت:

" خدمت به زوار اربعین شرف ماست. دیشب با ۳۰زائر درباره کیفیت خدمات ارتباطی صحبت کردم، گلایه اصلی اینترنتی است که خارج از بسته و با نرخ آزاد محاسبه شده است. از اپراتورها می‌خواهم با کسب رضایت سهامداران عمده خود، همه مصارف را در قالب بسته محاسبه و پول‌های اخذ شده را به زوار بازگردانند. "

پول‌های اخذ شده را به زوار بازگردانند

یکی از دغدغه‌های زائران حسینی، در طول مسیر این سفر معنوی، ارتباط با خانواده و همراهان در این سفر بود. پیشتر وزیر ارتباطات و معاونان او اعلام کردند: تعرفه‌ها با کاهش چشمگیری رو به رو شده است، اما زمانی که زائران قصد خرید بسته رومینگ از اپراتورهای داخلی را داشتند متوجه شدند برای هر ۱۰۰ مگ باید حدود ۹۰ هزار تومان پول پرداخت کنند.

انتهای پیام/

اپراتورها مابه‌التفاوت نرخ آزاد و بسته‌های اینترنتی را به زائران اربعین برمی‌گردانند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار