بازگشت بیش از هفت هزار زائر اربعین از طریق اتوبوس به استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: تاکنون هفت هزار و ۳۹۲ زائر اربعین از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به استان بازگشتند.

محسن صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در گفت گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: ۲۳ هزار و ۵۰۰ زائر یزدی از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به پیاده روی اربعین رفتند که از این تعداد تاکنون هفت هزار و ۳۹۲ نفر به استان باز گشتند.

او با اشاره به اینکه تمهیدات لازم در مسیر برگشت زائران اندیشیده شده است، افزود: به تعداد کافی اتوبوس در مرز مستقر است و تاکنون مشکلی برای بازگشت زائران نداشتیم و تمام آن‌ها در سلامت کامل به استان بازگشتند.

صادقیان با بیان اینکه لغو سفر‌های ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به سایر استان‌ها تا چهار روز بعد از اربعین ادامه دارد، اظهار داشت: اولویت سرویس دهی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای با زائران مرز چذابه است، اما در صورت کاهش تعداد زائران، بخشی از سفر‌ها انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد افزود: به دنبال لغو صدور صورت وضعیت برای ناوگان حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های خاتم، ابرکوه و بافق با مشکل تردد به مرکز استان مواجه شدند، که این مشکل برطرف شده و سرویس دهی داخلی، از مرکز استان به شهرستان‌ها و بلعکس انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

بیش از هفت هزار زائر اربعین از طریق اتوبوس به استان یزد بازگشتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار