لحظه به لحظه با بورس؛

ریزش ۸ هزار واحدی بورس در میانه معاملات

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در میانه معاملات بیست و هشتمین روز مهر با کاهش (۸۲۴۹.۱۲) واحدی به پله ۳۰۱ هزار و ۱۲ واحدی رسید.

ببه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و هشتمین روز مهر با رشد ۴۳۲.۲۱ واحدی به پله ۳۱۰ هزار و ۷۷ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات از یک هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۱۰ میلیون سهم طی ۴۵ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: چراغ سبز حافظ روش شد 


نماد‌های پر بیننده عبارتند از فولاد، شبندر، وغدیر، شپنا، فملی و وبصادر با روند صعودی و پارسان با روند نزولی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با کاهش ۴۲.۵۳ واحدی به پله ۳ هزار و ۸۲۵ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۹۹۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۲۲ میلیون سهم طی ۳۷ هزار نوبت معاملاتی است.
 
 
شاخص بورس اوراق بهادار تهران در میانه معاملات بیست و هشتمین روز مهر با کاهش (۸۲۴۹.۱۲) واحدی به پله ۳۰۱ هزار و ۱۲ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۱۰ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲ میلیارد سهم طی ۲۱۶ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده عبارتند از وبملت، شتران، تاپیکو، پارسان، کگل، رمپنا و فملی با روند نزولی به کار خود ادامه دادند

شاخص کل فرابورس در میانه معاملات با کاهش ۱۳۵.۷۰ واحدی به پله ۳ هزار و ۷۳۲ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۵ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۳۴ میلیون سهم طی ۱۲۰ هزار نوبت معاملاتی است.

در حال تکمیل...
برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Hosseini
۱۳:۳۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
کشوری که تحریمه و صادرات نداره چطور ملت انتظار دارن توی بورس با خرید سهام شرکتها سود کنن.؟؟؟
آخرین اخبار