استاندار اردبیل:

تحول گردشگری سلامت استان اردبیل با جدیت دنبال می‌شود

استاندار اردبیل گفت: تحول گردشگری سلامت در استان مرزی اردبیل مغفول نبوده و با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در دیدار با امام جمعه بیله سوار گفت: گردشگری سلامت یکی از محور‌های توسعه استان اردبیل است و در این خصوص اقدامات مثبتی انجام شده که به زودی نتایج آن دیده خواهد شد.

او افزود: شهرستان بیله سوار یکی از قطب‌های گردشگری خارجی است و نگاه ما به این منطقه توسعه‌ای است تا جایی که جذب سرمایه گذاران مورد تاکید است و انتظار می‌رود مسئولان محلی توجه ویژه به این مهم داشته باشند.

استانداراردبیل همچنین راه اندازی منطقه آزاد را فرصتی برای توسعه اقتصادی این منطقه برشمرد و گفت: بهره گیری بهینه از این امتیاز نیازمند همکاری و مشارکت مردم و مسئولان است.

بهنام جو تصریح کرد: با توجه به اینکه اعتبارات ملی مطلوبی در جهت توسعه زیر ساخت‌ها در استان مصوب و ابلاغ شده است پروژه‌های مورد نیاز شهرستان‌ها با اولویت اجرا می‌شود.

حجت الاسلام جابرعزیزی، امام جمعه بیله سوار نیز در این دیدار با اشاره به دستاورد‌های دولت در منطقه بیان کرد: فعالیت‌های دولت در استان اردبیل با وجود تخصیص اعتبارات کم بسیار امید بخش است.

او با اشاره به اینکه گام‌های موثری در راستای توسعه کشاورزی مدرن و ایجاد ظرفیت‌های گردشگری سلامت و همچنین تجارت و تسهیل مراودات تجاری با کشور‌های همسایه برداشته شده است، افزود: نیازمند توجهات بیشتر در جهت توسعه زیرساخت‌های منطقه هستیم چرا که بدون توسعه زیر ساخت فرصت‌های سرمایه گذاری در شهرستان فراهم نخواهد شد.

انتهای پیام/ح

بیله سوار یکی از قطب‌های گردشگری خارجی است

برچسب ها: گردشگری ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار