فرمانده نیروی انتطامی ایلام خبر داد;

ازدحام و ورود بی‌وقفه زوار اربعین حسینی به کشور

فرمانده نیروی انتطامی ایلام گفت:به دنبال ازدحام و ورود بی‌وقفه زوار اربعین حسینی از شب گذشته مأموران یگان‌های ویژه به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت هستند.

ازدحام و ورود بی‌وقفه زوار اربعین حسینی به کشورسردار نورعلی یاری  فرمانده نیروی انتطامی ایلام در گفت و گو با خبر نگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: به دنبال ازدحام و ورود بی‌وقفه زوار اربعین حسینی از شب گذشته مأموران یگان‌های ویژه ، تمام نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و مرزبانی ایلام صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت هستند.

سردار یاری افزود: در حال حاضر تراکم زوار را در پایانه برکت شاهد هستیم؛ مأموران  پلیس بدون آنکه در این ۲۴ ساعت چشم بر روی چشم بگذارند عاشقانه و خالصانه زوار را یاری کرده و در انتقال، جابجایی و حمل‌ونقل وسایل و کیف آن‌ها تا پایانه‌ها از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

او اظهارکرد: همچنین کارکنان،ماموران یگان های ویژه  برای خدمتگزاری به زوار، تسهیل در تردد آنان به کمک راهداری، پلیس راهور و سایر دستگاه‌ها رفته تا زوار هرچه راحت‌تر به پایانه‌ها منتقل‌شده و کار حمل‌ونقل آن‌ها صورت گیرد.

 سردار یاری وضعیت امنیتی موجود را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: در حال حاضر ازنظر امنیتی هیچ مشکلی وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتطامی ایلام در ادامه  تاکید کرد:با شروع موج بازگشت زوار اربعین حسینی(ع) وعدم ظرفیت راه های مواصلاتی، از زائرین محترم تقاضا داریم به علت کوهستانی بودن مسیر وحجم بالای ترددات از رانندگی شتاب زاده وعجولانه خودداری و به حق و حقوق رانندگان که از سمت مخالف در حرکت هستند احترام بگذارند و به دستورات و هشدارهای ماموران انتظامی در مسیر توجه کنند.

سردار یاری ضمن تقدیر از مردم شریف استان بخاطر همکاری صمیمانه با کارکنان انتظامی شهرستان و پذیرایی گرم از زوار اربعین حسینی(ع) ازشهروندان خواست تا از پخش غذای نذری در محل پیچهای خطرناک و نزدیک جاده که فاقد شانه خاکی عریض می باشد خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگواری برای زوار عزیز نباشیم.

انتهای پیام/با

ازدحام زوار در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.