اعطا مطرح کرد؛

معاونت اجتماعی شهرداری تهران به اولویت‌های شورا بی توجهی نکند/ لزوم تکمیل پروژه مرکز نمایش‌های آیینی

عضو شورای شهر تهران با اشاره به توقف عملیات ساخت مرکز نمایش‌های آیینی به معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تذکر داد.

معاونت اجتماعی به اولویت‌های شورا بی توجهی نکند/ لزوم تکمیل پروژه مرکز نمایش‌های آیینیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر ایراد کرد نسبت به عدم تکمیل پروژه نمایش‌های آیینی به معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تذکر داد.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به این پروژه که در منطقه ۷ واقع شده است، گفت: مرکز نمایش‌های آیینی یکی از پروژه‌های نیمه تمام شهرداری است و از ۱۵ سال پیش عملیات ساخت آن شروع شد و اگر افتتاح شود یکی از پروژه‌های ماندگار شهر تهران خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرداری در ابتدای دهه ۸۰ این پروژه را در راستای اعتلای هنر‌های مدرن با استفاده از تکنولوژی‌های روز آغاز کرد، افزود: این مرکز از پروژه‌های مشارکتی شهرداری است که طی سال‌های گذشته به دلیل مسائل حقوقی و مادی در سطح پیشرفت ۷۵ درصدی رها شد و این وضعیت موجب فرسودگی پروژه در گذر زمان شده است.


بیشتر بخوانید: مخالف طرح جدایی ری از تهران هستیم/ برگزاری انتخابات مجلس نباید منافع تهران را تحت تأثیر قرار دهد


اعطا افزود: با گذشت ۷ ماه از سال ۹۸ هیچ اقدامی برای تکمیل این پروژه انجام نشده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بر این اساس به معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تذکر می‌دهم که نسبت به اولویت‌های شورا بی‌توجهی نکند و اولویت‌های شورا را اولویت خود بداند و این نوع پروژه‌ها را بی اهمیت فرض نکند.

انتهای پیام/

تذکر عضو شورای شهر تهران به شهرداری درباره تکمیل نشدن پروژه نمایش‌های آیینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار