رتبه نخست پست در شاخص‌های اختصاصی عملكرد

شرکت ملی پست، موفق به کسب رتبه نخست پانزدهمین جشنواره ملی شهید رجایی در شاخص‌های اختصاصی عملکرد سال ۹۷ شد.

رتبه نخست پست در شاخص‌های اختصاصی عملكردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر هادوی با اشاره به اینکه براساس ارزیابی صورت گرفته، پست در شاخص‌های عمومی نیز رتبه چهارم را به دست آورده است، افزود: در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی مجموعه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ملی پست رتبه سوم را کسب کرد.

وی با تاکید بر ابقای شرکت ملی پست در سطح "خوب " ارزیابی عملکرد سال ۹۷، اظهار داشت: سال گذشته نیز پست توانست سطح خوب عملکرد را به دست آورد، اما با توجه به ارتقا و بهبود عملکرد سایر شرکت‌های تابعه وزارت، شرکت ملی پست با دو درصد رشد در شاخص‌های اختصاصی و ۵/۳ درصد در شاخص‌های عمومی، در سطح خوب باقی ماند.

به گفته وی، شاخص‌های اختصاصی شامل شش معیار افزایش سهم درآمد خدمات نوین پستی، افزایش مبادلات پستی (وارده، صادره و ترانزیت)، بهبود کیفیت خدمات پستی از قبول تا توزیع، میزان رشد ترافیک بسته و امانت، میزان توزیع موفق از کل مرسولات پستی وارده به ادارات توزیع سطح شبکه و پیاده سازی سرویس نشانی مکان محور است.

او در خصوص شاخص‌های عمومی نیز گفت: این گروه از شاخص‌ها در قالب پنج برنامه، هفت محور، ۵۰ شاخص و ۱۶۳ زیرشاخص است که تمامی دستگاه‌های اجرایی برابر آن، ارزیابی می‌شوند.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در پانزدهمین جشنواره ملی شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر در شاخص‌های اختصاصی شده است، به همین دلیل محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار پیامی از مجموعه مدیران و کارکنان وزارت ارتباطات و شرکت‌های تابعه تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار