بازگشت بیش از یک میلیون زائر اربعین از ۲ پایانه مرزی خوزستان

دبیر ستاد اربعین حسینی در استان خوزستان از بازگشت بیش از یک میلیون زائر اربعین از ۲ طریق پایانه های مرزی چذابه و شلمچه خبر داد.

رضا نجاتی دبیر ستاد اربعین حسینی در استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با اتمام همایش پیاده روی اربعین و برگزاری باشکوه این مراسم با حضور عاشقان امام حسین (ع) در بلای معلی بازگشت زائران اربعین حسینی اوج گرفت.

او با اشاره به آخرین آمار بازگشت زوار از عتبات عالیات بیان داشت: طبق بررسی‌های انجام شده تا کنون بیش از یک میلیون زائر از کشور عراق وارد ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه شدند.

نجاتی در خصوص ارائه خدمات در گذرگاه مرزی چذابه تصریح کرد: خدمات دهی مواکب، نیرو‌های انتظامی و نظامی، پلیس راه، بهداشت و درما، راه آهن تا زمان بازگشت کامل زائران اربعین ادامه خواهد داشت.

دبیر ستاد اربعین حسینی در استان خوزستان با بیان اینکه امسال بازگشت زائران از عتبات عالیات به خوبی تنظیم شد گفت: پارسال زائران یک هفته مانده به اربعین بازگشت را آغاز کرده بودند، اما امسال با برنامه ریزی‌های مناسب ۲ هفته قبل از اربعین زائران آرام آرام به کشور بازگشتند.

انتهای پیام/م

ارائه خدمات مواکب تا پایان بازگشت زائران اربعین 

برچسب ها: اربعین ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.