استاندار اردبیل:

زیرساخت‌های عمرانی زیربنای توسعه استان اردبیل است

استاندار اردبیل گفت: تامین زیرساخت‌های عمرانی زیربنای توسعه استان است و برای سرمایه گذاری باید زیرساخت‌ها فراهم باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل گفت: تلاش برای جذب سرمایه گذاران در این برهه زمانی در استان ضروری بوده و لازمه جذب سرمایه گذاران فعال بودن حوزه عمرانی و زیرساختی است.

او بیان کرد: تلاش برای جذب اعتبارات برای پروژه‌های مهم استان از جمله سد‌ها، راه و پروژه‌های حوزه گردشگری و توسعه‌ای استان از دیگر ضرورت‌های حوزه عمرانی است که باید در اولویت اقدامات قرار گیرد.

استاندار اردبیل با اشاره به فعال شدن پروژه راه آهن اردبیل از طریق جذب فاینانس داخلی تلاش برای تسریع در اجرای این پروژه را از دیگر اولویت‌های حوزه عمرانی عنوان کرد.

بهنام جو افزود: اقدامات ریل گذاری ۱۱۷ کیلومتر این پروژه در سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل آغاز می‌شود که در این راستا مقدمات تامین ریل مورد نیاز این پروژه انجام گرفته است.

او ادامه داد: در صورت آغاز ریل گذاری این پروژه، دولت اعتبارات آن را افزایش می‌دهد.

استاندار اردبیل با اشاره به قرار گرفتن در جنگ نابرابر اقتصادی تلاش و استفاده از تمام لحظات کاری برای ارائه خدمات به مردم را نمونه‌ای از امید آفرینی برای مردم و ایجاد یاس در دشمنان عنوان کرد.

بهنام جو گفت: در راستای تامین زیرساخت‌های عمرانی در استان اقداماتی انجام گرفته و در حال انجام است که باید با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی قوت گیرد.

او شناسایی محل احداث شهرک صنعتی مشترک بین استان اردبیل و سرمایه گذاران آذربایجان را از جمله این اقدامات دانست و گفت: چند محل برای این طرح مشخص شده که از لحاظ صادراتی برای استان دارای توجیه اقتصادی می‌باشد.

استاندار اردبیل بیان کرد: یکی از نقاط مشخص شده را سرمایه گذاران وطرف‌های آذری انتخاب خواهد کرد.

بهنام جو با اشاره به اجرای خط ریلی پارس آباد – آذربایجان از ورود سازمان همیاری استانداری به این حوزه برای اقدامات عمرانی خبر داد.

او افزود: تلاش برای فعالسازی بخش خصوصی در احداث اماکن اقامتی در مجموعه‌های گردشگری، تجدید نظر در اجرای طرح‌های گردشگری و تسریع در واگذاری ساختمان‌های راکد و فعالسازی اجرای کارخانجات لاستیک و کامیون سازی از جمله اقدامات حوزه عمرانی بوده است.

انتهای پیام/ح

ریل گذاری ۱۱۷ کیلومتر پروژه راه آهن اردبیل آغاز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.