شهردار جدید سه شنبه بر کرسی بلدیه قزوین می‌نشیند

سخنگوی شورای شهر قزوین گفت: شهردار جدید قزوین سه شنبه سی ام مهر انتخاب و معرفی می‌شود.

مهدیه قافله باشی سخنگوی شورای شهر قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: شهردار جدید قزوین در اولین جلسه شورا بعد از تعطیلات، روز سه شنبه سی ام مهر ماه معرفی می‌شود.

او اضافه کرد: قرار بود در روز سه شنبه بیست و سوم مهر ماه شهردار جدید قزوین معرفی شود که انتخاب شهردار از دستور این جلسه به علت حضور برخی از اعضا در سفر اربعین خارج و به روز سه شنبه سی ام مهر موکل شد.

سخنگوی شورای شهر قزوین گفت: فریبرز کریمی، حسن آصفی، غلامحسین مدیح، رضا عسگری، سیاوش طاهرخانی، مازیار علوی، آتوسا مومنی و غلامحسین شیری برای نشستن بر کرسی شهرداری برنامه‌های خود را در صحن این شورا ارائه داده اند که از بین این نامزد‌ها رضا عسگری، حسن آصفی و آتوسا مومنی انصراف دادند.

به گفته قافله باشی، از بین نامزد‌ها، غلام حسین شیری، سیاوش طاهرخانی و غلامحسین مدیح شانس بیشتری برای انتخاب شدن دارند.

او اضافه کرد: رزومه کاری، سن بازنشستگی و برنامه‌های نامزد‌ها که نشان از آشنایی آنان با شهر قزوین و مشکلاتش دارد، مهمترین ملاک اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار جدید است.

سخنگوی شواری اسلامی شهر قزوین گفت: از مهلت قانونی سرپرست شهرداری قزوین کمتر از یک ماه باقی مانده است.

علی صفری شهردار سابق قزوین مرداد امسال با حضور در صحن شورای اسلامی شهر، از سمت خود استعفا داد و اعضای شورای شهر پس از چندی محمد درافشانی، رییس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین را به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب کردند.

انتهای پیام/ک

شهردار جدید قزوین سه شنبه سی ام مهر انتخاب و معرفی می‌شود

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.