جذب نیرو‌های حق التدریسی در نهضت سواد آموزی خوزستان

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال حدود ۲ هزار و ۱۱۳ نیرویی که در نهضت سواد آموزی و مهد‌های کودک دولتی فعالیت داشتند، به عنوان نیرو‌های حق التدریسی جذب شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی رفیعی دهکردی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در سال تحصیلی جدید ۲ هزار و ۱۱۳ نیروی جدید که در نهضت سواد آموزی و مهد‌های کودک دولتی فعالیت داشتند به عنوان نیروی حق التدریس جذب آموزش و پرورش استان شدند.

او افزود: اداره شدن آموزش و پرورش استان با عنوان سرپرستی و کمبود نیروی انسانی با کمک همکاران و مسئولین استانی مشکلات را مرتفع کرد و امسال به نسبت دارای شرایط آرامتری سال تحصیلی جدید آغازکردیم.

رفیعی بیان داشت: در سال تحصیلی جدید حدود یک میلیون و صد هزار دانش آموز، ۸ هزار نیروی حق التدریس و ۵۷ هزار نیروی رسمی ساماندهی شدند و به هزار و ۹۵۰ پرونده بازنشستگان و ۵ هزار و ۱۱۱ نیروی منتقاضی انتقالی رسیدگی شد..

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: دکل‌های مخابرات در برخی مدارس وجود دارد که تا کنون کاری برای جا به جای آن‌ها صورت نگرفته و ما اجازه دریافت اجاره بها نداریم که درخواست می‌شود تا زمانی که این دکل‌ها در مراکز آموزشی است شورا اجازه دریافت اجاره بها را به ما بدهد.

انتهای پیام/م

ساماندهی نیروهای نهضت سواد آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.