دستگیری یک شکارچی غیرمجاز و کشف و ضبط ۳ قطعه پرنده

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل از دستگیری یک شکارچی غیرمجاز و کشف و ضبط ۳ قطعه پرنده در منطقه شالیزاری دابودشت این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، مهدی کشاورزیان رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل گفت:ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل طی گشت و کنترل در منطقه شالیزاری دابودشت با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی این منطقه موفق به دستگیری یک شکارچی متخلف و کشف و ضبط ۳ قطعه پرنده (۲قطعه آبچلیک و ۱ قطعه خوتکا) گردیده و درادامه ماموریت ۴ رشته دام هوایی تخریب و یک دستگاه اسپیکر کشف و ضبط شد.

او افزود: پرونده این متهم جهت رسیدگی و اعمال قانون به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل از مجازات کیفری و حقوقی دراین جرم افزود:به استناد بندالف ماده ۱۱ قانون شکار و صید از جنبه کیفری به جزای نقدی از بیست و دو میلیون و پانصد هزار ریال تا چهل و پنج میلیون ریال یا حبس از ۹۱ روز تا ۶ ماه محکوم خواهد شد و از جنبه حقوقی بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست از جهت شکار غیر مجاز ۳ قطعه پرنده خوتکا و آبچلیک مبلغ سیصدهزارتومان، که درصورت صدور رای کیفری مقام محترم قضایی، این متخلف به حساب خزانه دولت واریزنمایند.

کشاورزیان در پایان از شهروندان آمل خواست چنانچه گزارشی از شکار و صید غیر مجاز و تخلفات محیط زیستی دارند از طریق فضای مجازی، پیامک و به محیط زیست آمل اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

دستگیری یک شکارچی غیرمجاز در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار