لزوم توجه بیشتر به عدالت در پرداخت‌ها حقوق کارکنان شهرداری اصفهان

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ضروری است شهرداری در اسرع وقت عدالت در پرداخت‌ها برای همه مدیران، کارکنان و کارشناسان و همه نیروهای رسمی، قراردادی و شرکتی را با شفافیت تمام اعمال کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،پورمحمد شریعتی‌نیا نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز در بخش تذکرات نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه به دنبال پیگیری‌های تعدادی از کارکنان شهرداری مبنی بر لزوم توجه بیشتر به عدالت در پرداخت‌ها و رفاهیات شهرداری این موضوع از دو هفته گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: روند پرداخت‌ها موجب نگرانی کارکنان، کارشناسان شهرداری و سازمان‌های وابسته به این نهاد شده و انگیزه آن‌ها را هدف قرار داده است.

او با تاکید بر اینکه توجه به نیاز‌ها و مطالبات نیروی انسانی در هر سازمانی از امور اساسی است، ادامه داد: باید توجه داشت که رعایت عدالت در هر شرایطی قابل دفاع است و بی عدالتی یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش انگیزه است و می‌تواند راندمان و بهره وری را کاهش داده و در برخی از موارد موجب بروز خسارت بر سازمان مربوطه باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ضروری است شهرداری در اسرع وقت عدالت در پرداخت‌ها برای همه مدیران، کارکنان و کارشناسان و همه نیرو‌های رسمی، قراردادی و شرکتی را با شفافیت تمام اعمال کند و این نوع شفافیت کاملا عادلانه و منطقی خواهد بود.

او ادامه داد: همچنین باید توجه داشت که رفاهیات شهرداری باید در اختیار همه کارکنان این سازمان شامل مدیران، کارشناسان، کارکنان، کارگران و نیرو‌های شرکتی و حتی رانندگان استیجاری قرار گیرد.

شریعتی‌نیا افزود: اجرای عدالت در همه بخش‌ها کار سختی است، اما نتایج مثبت آن را در روند اجرای پروژه‌ها و پیشرفت و توسعه فضای شهری شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/م

 

عدالت در پرداخت حقوق کارکنان مورد توجه باشد

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.