پویش رونق تولید در حوزه‌های قضایی گلستان / تلاش برای رونق دوباره تولید در کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان

با دستور رئیس کل دادگستری گلستان روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها به تلاش برای احیای کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان موظف شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های استان خواسته ایم ظرف یک هفته با همکاری دستگاه‌های اجرایی مانند فرمانداری، شهرک‌های صنعتی و اداره صنعت معدن و تجارت واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل را شناسایی و علت غیرفعال و نیمه فعال بودن را مشخص کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه گفت: پرونده واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل باید به نوبت با دعوت از مدیران این واحد‌ها بررسی و با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای فعال کردن دوباره آن‌ها تلاش شود.

هادی هاشمیان افزود: برای سرعت بخشی به این کار، همه حوزه‌های قضایی استان نیز موظف اند ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان خود را فعال و اعضای آن را به دبیرخانه مرکز استان اعلام کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: بازدید دوره‌ای از همراه با مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط از محل شرکت‌های فعال، نیمه فعال و غیرفعال هم از برنامه‌هایی است که باید در اولویت کار ستاد‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان‌ها باشد.

هادی هاشمیان افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان همچنین در صدد جمع آوری اطلاعات واحد‌های تولیدیست که توسط بانک‌ها تملک شده است تا راهکاری رونق دوباره این واحد‌ها نیز بررسی شود.

رئیس کل دادگستری استان بار دیگر تاکید کرد: روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها مراقب باشند برای وصول بدهی‌ها، هیچ واحد تولیدی توقیف نشود.

به گفته هاشمیان، از آغاز سال تا کنون پنج واحد تولیدی تعطیل استان با حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، تولید دوباره را از سرگرفته اند که با فعالیت این واحد‌ها ۴۵۰ کارگر بیکار شده دوباره مشغول به کار شدند.
 
انتهای پیام / فا
 

تلاش حوزه‌های قضایی گلستان در رونق تولید

برچسب ها: دادگستری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.