بسته حوادث ۲۸ مهرماه ۹۸؛

حوادث روز خوزستان در بسته خبری یکشنبه ۲۸ مهرماه

مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۲۸ مهرماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۲۸ مهرماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

تخریب ۴ باب کوخه در هندیجان

مصطفی حق زاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هندیجان گفت: یگان اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان طی گشت و کنترل در حوزه استحفاظی موفق به تخریب ۴ باب کوخه شد.

او اظهار داشت: طی این تخریب ها؛ ۴ قطعه کبوتر، ۲ قطعه گنجشک، یک بهله دلیجه، کشف و ضبط گردید و ۸ رشته تور پرنده گیری به همراه چند رشته طناب و نخ جمع آوری شدند.

حق زاده تصریح کرد: در این ماموریت نیز چند راکب موتور سیکلت شناطه‌ای با دیدن ماموران از محل متواری شدند.

جان باختن ۲ نفر بر اثر برخورد پیکان و نیسان در گتوند

عیسی بشیری رییس فوریت‌های پزشکی شهرستان گتوند با بیان اینکه صبح امروز گزارش برخورد پیکان و نیسان در این شهرستان به مرکز اورژانس ۱۱۵ اعلام شد، گفت: نیرو‌های مرکز فوریت‌های پزشکی گتوند بلافاصله به همراه یک دستگاه آمبولانس در محل حادثه حاضر شدند.

او ادامه داد: راننده پیکان وانت که مردی ۳۳ ساله بود در این حادثه به دلیل ضربه شدید به ناحیه سر در دم جان باخت.

بشیری اظهار داشت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر نیز برای امدادرسانی در محل حاضر شدند و عملیات رهاسازی و پاکسازی جاده را انجام دادند.

رییس فوریت‌های پزشکی شهرستان گتوند افزود: علت حادثه از سوی پلیس در حال بررسی است.

رهاسازی ۱۴ قطعه قمری، دلیجه و سنقر در رامهرمز

محسن مرحمتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رامهرمز گفت: یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان طی گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید، موفق به شناسایی و تخریب ۵ باب کوخه شدند.

او بیان داشت: در این ماموریت که با تلاش همکاران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان و منطقه حفاظت شده دیمه انجام شد، تعداد ۱۰ قطعه کبوتر قمری، ۳ بهله دلیجه و یک بهله سنقر در اکوسیستم طبیعی خود رهاسازی گردید.

مرحمتی تصریح کرد: همچنین تور پرنده گیری و سایر ادوات صید پرنده کشف و ضبط و ۲ نفر متخلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گفته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رامهرمز، از ابتدای فصل بازگیری تاکنون، ۱۲ باب کوخه در کل مناطق تحت مدیریت این شهرستان تخریب شده است.


انتهای پیام/تکمیل می‌شود...

برچسب ها: حوادث ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار