راه‌های پیشگیری ازآلودگی هوا را در «ازمن بپرس» ببینید

برنامه «از من بپرس» یکشنبه ۲۸ مهر ماه به موضوع آلودگی هوا و راه‌های پیشگیری از آن می‌پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین شهید زاده مدیرعامل شرکت کنترل و کیفیت هوای تهران یکشنبه ۲۸ مهرماه مهمان برنامه «از من بپرس» خواهد بود.

در این برنامه با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و پدیده وارونگی هوا به بررسی آلودگی هوا در کلانشهر‌ها و راه‌های پیشگیری آن، بحث مدارس و جابه جایی دانش آموزان و تاثیر آن بر آلودگی هوا و پایش دوره‌ای بنزین و گازوئیل و جایگاه‌های سوخت پرداخته می‌شود.

برنامه «از من بپرس» به تهیه کننده مجید هاشمی فرا و کارگردانی مجتبی احمدی با اجرای محمد رضا یزدان سرپرست روز‌های یک شنبه، سه شنبه و پنج شنبه ساعت ۱۹ از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

با «راهش اینه» با اعتماد به نفس دربازار بورس سرمایه گذاری کنید

 برنامه «راهش اینه» این هفته به موضوع سرمایه گذاری هوشمند و مقدمات بورس پرداخته و همچنین روش‌های افزایش اعتماد به نفس در جوانان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

دوشنبه ۲۹ مهر، سرمایه گذاری هوشمند و مقدمات ورود به بازار بورس، موضوع برنامه «راهش اینه» خواهد بود که با حضورآقای عبدالحسین زمانی، کارشناس و تحلیل گر بازار‌های سرمایه، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. موضوع بازار‌های سرمایه بویژه بورس مخاطبان بسیاری دارد و یکی از زمینه‌های سرمایه گذاری است که متاسفانه اطلاعات کمی درباره آن وجود دارد.

اعتماد به نفس کلید اساسی موفقیت است. افراد دارای خودباوری و اعتماد به نفس، بهانه گیر نیستند و انگیزه‌های قوی دارند. در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شوند و سعی می‌کنند دلایل اشتباهات خود را بفهمند. به دنبال موفقیت هستند نه جلب توجه افراد. همواره در پی حل مشکلات به بهترین روش‌های ممکن هستند و کار‌ها را به زمان دیگر موکول نمی‌کنند. خودشناسی قوی دارند و در پی رشد در ابعاد مختلف هستند؛ بنابراین اعتماد به نفس، نقش مهم و کلیدی در موفقیت کسب و کار‌ها و کارآفرینی دارد وآموزش و پرورش درکشور‌های توسعه یافته از سنین کودکی، در این باره اهتمام ویژه دارند.

چهارشنبه اول آبان ماه با حضور آقای سعید قنبری، به نقش اعتماد به نفس در کارآفرینی اشاره خواهد شد و روش‌های افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس در جوانان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

برنامه «راهش اینه»، برنامه‌ای است در حوزه کسب و کار و کارآفرینی به تهیه کنندگی پرتو رضایان که روز‌های زوج حوالی ساعت ۷ بعدازظهر از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار