بسته اخبار حوادث ۲۸ مهرماه ۹۸؛

۱۰ تن روغن نباتی قاچاق به مقصد نرسید/برخورد پژو با کامیونت آمیکو با ۶ کشته و ۳ مجروح

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۸ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۱۰ تن روغن نباتی قاچاق به مقصد نرسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۲۸ مهرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

قاچاق روغن نباتی در سراوان 

با هوشیاری ماموران ایستگاه بازرسی" گُشت" شهرستان "سراوان" کامیون حامل ۱۰ تن روغن نباتی قاچاق قبل از رسیدن به مقصد شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ احمد آذرکیش فرمانده انتظامی شهرستان سراوان  گفت: مأموران ایستگاه بازرسی "گشت" شهرستان سراوان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون که از شیراز به مقصد سراوان در حرکت بود، مشکوک شده و آن را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

او  افزود: مأموران پس از انتقال خودرو به داخل ایستگاه در بازرسی از آن ۱۰ تن روغن نباتی قاچاق و فاقد هر گونه مجوز حمل کشف کردند.

سرهنگ آذرکیش با اشاره به اینکه ارزش این محموله ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: خودرو کامیون توقیف و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

تصادف مرگبار در جنوب سیستان وبلوچستان 

برخورد پژو ۴۰۵ با کامیونت آمیکو در محور "کنارک-زرآباد" ۶ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ یداله ستوده  رئیس پلیس راه جنوب استان  گفت: یک فقره تصادف فوتی در محور "کنارک-زرآباد" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه پژو ۴۰۵ خاکستری رنگ با ۶ سرنشین با یک دستگاه کامیونت آمیکو با ۳ سرنشین به صورت رخ به رخ برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده و ۵ سرنشین خودرو پژو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و ۲ سرنشین خودرو آمیکو نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان امام علی (ع) شهرستان چابهار منتقل شدند.

سرهنگ ستوده با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار، خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس راه علت حادثه را بی توجهی به جلو راننده پژو ۴۰۵ اعلام کرده است.

دستگیری ۵۰ سارق و خرده فروش درطرح ارتقاء امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری ۵۰ سارق سابقه دار و خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ احمد ثمره حسینی گفت: مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با سارقان خیابانی و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر زابل به اجرا درآمد.

او  افزود: در این طرح ماموران این فرماندهی ضمن دستگیری ۱۴ سارق، ۱۶ فقره انواع سرقت را کشف شد.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: دستگیری ۳۶ خرده فروش مواد مخدر، پلمپ ۲ پاتوق تهیه و توزیع مواد افیونی و کشف ۵۲ کیلو و ۱۴۱ گرم انواع مواد مخدر از دیگر نتایج این طرح سه روز بود.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل خاطر نشان کرد: متمهان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

او با اشاره به تداوم این طرح از شهروندان خواست به منظور ارتقای امنیت عمومی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص سارقان، فروشندگان مواد مخدر با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف کامیون حامل ۱۰ هزار لیتر گازوئیل در "نیمروز"

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.

سرهنگ علی میر  گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی روز گذشته یکی از تیم‌های یگان تکاوری ۱۰۷ شهرستان نیمروز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور نهبندان –زاهدان به یک دستگاه کامیون به رانندگی مردی جوان مشکوک شدند.

او  تصریح کرد: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده، در بازرسی از ۱۰ مخزن پلاستیکی قسمت بار ۱۰ هزار لیتر "گازوئیل" قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز با اشاره به معرفی فرد متخلف به مقام قضائی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق می‌باشد و با توجه به تاثیر منفی این پدیده شوم بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی تمامی یگان‌های تابعه خود و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.

پلمب یک انبار ضایعات در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از کشف مقادیری زیادی اموال مسروقه از یک انبار ضایعات و پلمپ این یک واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ احمد ثمره حسینی گفت: با کسب خبری مبنی دپو مقادیری اموال مسروقه در یک انبار ضایعاتی در یکی از مناطق حاشیه شهر زابل موضوع در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

او  افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ این انبار ضایعات را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند و مشخص شد گرداننده محل که مردی جوان است اقدام به خرید اموال مسروقه می‌کند.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی قضائی روز گذشته در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری گرداننده محل و در بازرسی از محل ۳ عدد باطری خودرو، ۲ دستگاه ضبط وپخش خودرو، ۲ عدد جک روغنی خودروی سنگین، ۴ عدد موتور کولرآبی، ۲ عدد پمپ آب، ۵ عدد پمپ کولرآبی، یک دستگاه سنگ فرز، ۲ عدد رینگ خودرو، ۴۱ کیلوگرم سیم کابل برق وتعدادی قالپاق وآینه بغل خودرو سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی انبار ضایعات پلمپ و تحقیقات از متهم ۲۳ ساله برای دستگیری سارقان اموال مسروقه و کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

سرهنگ ثمره حسینی در پایان، ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرایم از عموم مردم شهرستان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کشف ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ  محمود سعادتی  گفت:  مامورین یگان تکاوری ۱۱۲ ایرانشهر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی منتهی به شهر ایرانشهر به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند.

او  افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به توقیف خودرو کامیون خاطر نشان کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار