معاون استاندار:

گنبدکاووس نیازمند طرح مطالعاتی برای جمع آوری فاضلاب

شبکه‌های جمع آوری فاضلاب در شهر گنبدکاووس نیازمند طرح مطالعاتی جدید و بازسازی دوباره است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، غراوی معاون عمرانی استاندار گلستان در جلسه شورای اداری گنبدکاووس با بیان این خبر گفت:شبکه فعلی فرسوده و تاسیسات آن مربوط به ٣۰ سال پیش است و در حال حاضر از گل و لای ناشی از سیل پر شده و جوابگوی نیاز مردم نیست.

او همچنین به ناتمام ماندن تعدادی از طرح‌ها به ویژه کمربندی گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: علت این موضوع مشکل ارزیابی و تملک زمین‌هایی است که در مسیر کمربندی واقع شده که با تشکیل جلسه‌ای در استانداری به دنبال رفع مشکل هستیم.

قرجه طیار نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی هم ضمن انتقاد از برخی طرح‌های ناتمام گفت:مردم خواستار توقف احداث واحد صنعتی استخراج ید هستند چراکه پسماند این کارخانه دام و طیور را تهدید میکند.

مشخص نشدن وضع احداث هتل، ناتمام ماندن آسفالت مسیر آق آباد، احداث یک کشتارگاه مرغ در جوار یک روستا و رسیدگی نشدن به تعدادی سیلزدگان در گنبدکاووس بخش دیگری از انتقادات نماینده بود.

عبدالقدیرکریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس هم گفت: با نگاه توسعه‌ای به دنبال راهکاری اساسی برای رفع مشکلات سیلزدگان هستیم و به زودی ۲۰ خانواری که خانه هایشان در مسیر رودخانه دچار سیل شده است در نقطه‌ای مناسب که راه و شهرسازی انتخاب کرده صاحب خانه خواهند شد.
 
انتهای پیام / ن
 

طرح مطالعاتی جمع آوری فاضلاب برای گنبدکاووس

برچسب ها: استانداری ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.