نقش بانک‌های خصوصی مازندران در توسعه اقتصادی

استاندار مازندران گفت: بانک‌های خصوصی در روند توسعه اقتصادی استان باید مشارکت موثری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در ستاد تسهیل استان با بیان اینکه مصوبات ستاد تسهیل باید خروجی داشته باشد، گفت: هیچ مصوبه‌ای نباید بی دلیل بر زمین بماند و واحد‌های تولیدی نیز باید به تعهدات خود در راستای تسریع در روند تولید در زمان بندی تعیین شده عمل کنند.

او با بیان اینکه فرآیند منابع و مصارف و عملکرد بانک‌ها در حوزه واحد‌های تولیدی صنعتی باید رصد شود، افزود: بانک‌های خصوصی نیز باید در روند توسعه و شکوفایی اقتصادی استان مشارکت موثر داشته باشند.

حسین زادگان با اشاره به اینکه منابع بانکی استان باید هدفمند توزیع شود و تولیدکنندگان و کارآفرینان نیز هدفمند و با توجیه اقتصادی از سرمایه بانکی استفاده کنند، گفت: باید با نظارت درست و پیگیرانه، جلوی انحراف منابع بانکی گرفته شود و در این راستا بانک دولتی و خصوصی باید چونان یدواحده عمل کنند.

او افزود: برای جذب حداکثری و کامل منابع بانک‌ها در استان، دستگاه‌های متولی با تمهید و تقویت زمینه‌های تولید و دستگاه‌های خدمات رسان با تسهیل امور، اقدام کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه فرآیند‌های دارای اشکال مرتبط با حوزه تولید شناسایی، کارشناسی و اصلاح شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، کارآفرینان و بانک‌ها باید با حس تعهد، مسئولیت پذیری و حساسیت نسبت به تسریع در فرآیند اعطا و دریافت تسهیلات و هزینه کرد صحیح آن، اهتمام کنند.

حسین زادگان، به کارگیری عنوان فرمانده برای ستاد اقتصاد مقاومتی یک تعبیر برای شرایط جنگی اعلام کرد و افزود: در شرایط جنگی به ویژه جنگ اقتصادی که دشمنان به کشور تحمیل کردند باید عملیاتی و جهادی عمل کرد.

او گفت: وضعیت کنونی و مضایق اعتباری را باید درک کرد تا مشکلات و موانع از پیش روی اقتصاد و تولید برداشته و زمینه را برای احیا و تقویت تولید و اشتغال مهیا شود.

انتهای پیام/ س

ضرورت توسعه اقتصادی مازندران با مشارکت بانک‌های خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار