خلعتبری: بی‌انصافی است تقصیر‌ها را گردن منصوریان بیندازیم/ این نتایج جبران نشود، خودمان زیر سوال می‌رویم

محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن به دفاع از سرمربی این تیم پرداخت و گفت که سرمربی سبزپوشان اصفهانی مقصر ناکامی‌های اخیر ذوبی‌ها نیست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدرضا خلعتبری  با اشاره به شکست تیمش برابر مس کرمان در جام حذفی گفت: ما در این بازی نمایش خوبی نداشتیم، ولی مس کرمان بازی خوبی را انجام داد و از موقعیت‌هایش استفاده کرد. در این بازی به دلیل اشتباهاتی که داشتیم شکست خوردیم و بعد از بازی هم احساس بسیار بدی داشتیم، ولی دیگر کاری نمی‌توان کرد و باید این باخت را فراموش کنیم. ما بازی سختی برابر شهر خودرو داریم و حالا خودمان را از لحاظ ذهنی آماده کرده‌ایم تا برابر این تیم نتیجه لازم را بگیریم.

خلعتبری: بی‌انصافی است تقصیر‌ها را گردن منصوریان بیندازیم/ این نتایج جبران نشود، خودمان زیر سوال می‌رویم

وی درباره انتقاد‌هایی که از علیرضا منصوریان می‌شود، تأکید کرد: منصوریان همیشه در تلاش است تا بهترین و آماده‌ترین بازیکنان را به زمین بفرستد، اما وقتی ما نتوانیم خواسته‌های فنی سرمربی را در زمین پیاده کنیم طبیعتاً با مشکل مواجه می‌شویم. همه‌ی ما در برد و باخت‌ها سهیم هستیم و این بی‌انصافی است که تقصیر‌ها را گردن منصوریان بیندازیم. متأسفانه در چند بازی هم بدشانسی آوردیم، ولی حالا باید تلاش کنیم تا نتایج خوبی در بازی‌های آینده بگیریم. همه‌ی ما قبل از شروع فصل این ادعا را داشتیم که از چند تیم پیشنهاد داریم و اگر این نتایج را جبران نکنیم خودمان زیر سؤال خواهیم رفت.

خلعتبری با بیان اینکه ذوب‌آهن بازی سختی برابر شهر خودرو در پیش دارد، اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که بازیکنانی باکیفیت و یک کادر فنی کاربلد دارد، ولی محکوم به برد هستیم تا وضعیت‌مان تا حدودی بهتر شود. البته شک ندارم که شرایط ذوب‌آهن تغییر خواهد کرد. من در این زمینه نگران نیستم، چون تیم خوبی داریم. امیدوارم در این بازی خانگی هم شهر خودرو را ببریم تا شرایط‌مان بهتر شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار