معاون بلدیه کربلا تاکید کرد؛

نیرو‌های شهرداری مسئولیت نظافت اطراف حرم را برعهده داشتند

معاون بلدیه کربلا درباره خدمات رسانی نیرو‌های شهرداری تهران در اربعین امسال توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهند محمد معاون بلدیه کربلا با اشاره به حضور هرساله شهرداری تهران در شهر کربلا همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی اربعین گفت: البته این حضور تنها به شهر کربلا محدود نمی‌شود و نیرو‌های شهرداری تهران در شهر‌های نجف، کوفه و حدفاصل نجف تا کربلا به زائران خدمات رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمامی این اقدامات با همکاری و تعامل مستقیم شهرداری تهران و کربلا صورت می‌گیرد، ادامه داد: در سال‌های گذشته ارتباط بسیار خوبی میان طرف ایرانی و عراقی شکل گرفت و این روند هر سال تداوم پیدا کرد.

محمد با بیان اینکه با توجه به حجم بالای جمعیت حاضر در شهر کربلا همزمان با مراسم اربعین، خدمات رسانی بسیار دشوار می‌شود، گفت: حضور نیرو‌های شهرداری تهران به همراه تجهیزات، امکان نظافت شهر آن هم در شرایطی که جمعیت چندین برابر حالت معمول می‌شود، را فراهم می‌سازد.

معاون بلدیه کربلا با تاکید بر تقسیم بندی وظایف عنوان کرد: نیرو‌های شهرداری مسئولیت نظافت اطراف حرم را برعهده داشتند و زباله‌های جمع آوری شده با ماشین‌های شهرداری کربلا به محل دپو منتقل می‌شد.


بیشتر بخوانید: حضور ۴۰۰ نیروی خدماتی در نجف/ ارائه خدمات تا دو روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت


مهند محمد در پایان ضمن تقدیر از نیرو‌های شهرداری تهران برای نظافت کربلا تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های مهم تیم شهرداری تهران این است که با پایان روز اربعین، خدمات رسانی این نیرو‌ها تمام نمی‌شود و این نیرو‌ها تا پاکسازی کامل بخش‌های که مسئولیت نظافت آن را برعهده داشتند، به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار