رشد دو برابری تعداد زئران اصفهانی اربعین نسبت به سال گذشته

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: امسال شاهد رشد دو برابری تعداد زئران اصفهانی نسبت به سال گذشته بودیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،غلامعلی زاهدی مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به رایگان شدن ویزا و پایین آمدن هزینه‌های سفر به عراق، پیش‌بینی ما این بود که تعداد زائران اصفهانی نسبت به سال‌های گذشته افزایش بیشتری داشته باشد.

او با بیان اینکه سال ۹۶ تعداد زائران اربعین از استان اصفهان ۶۳ هزار نفر بود که با رشد دو برابری در سال ۹۷ به ۱۴۹ هزار نفر رسید، تاکید کرد: برای امسال پیش بینی ما این بود که تعدا زائران به ۲۵۰ هزار نفر برسد که در نهایت بیش از ۳۰۰ هزار نفر در این همایش عظیم حضور یافتند.


مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه شاهد رشد دو برابر تعداد زئران اصفهانی نسبت به سال گذشته بودیم، ابراز داشت: در نهایت تعداد آمار ثبت نام کنندگان زائران اصفهانی کربلا در سامانه سماح به ۳۰۶ هزار و ۱۴۵ هزار نفر که در راهپیمایی اربعین حضور داشتند.

او تاکید کرد: با وجود حضور جمعیت دو برابری در کربلا در نهایت مشکل خاصی از نظر تامین امکانات ایجاد نشد و اکثر زائران اربعین نیز به ایران بازگشته‌اند و امیدواریم در روز‌های آینده شاهد بازگشت مابقی زوار به سلامت به کشور ایران باشیم.

انتهای پیام/م

 

حضور بیش از ۳۰۰ هزار نفر اصفهانی در همایش بزرگ راهپیمایی اربعین

 

منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.