هفته تربیت بدنی فرصتی برای ترویج فرهنگ ورزش در بین جامعه

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : هفته تربیت بدنی فرصتی برای ترویج فرهنگ ورزش در بین جامعه است و باید از این فرصت برای همگانی شدن ورزش بهره برد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،صابر رحیمی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در دیدار با اعضای هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت : هفته تربیت بدنی فرصتی برای ترویج فرهنگ ورزش در بین جامعه است و باید از این فرصت برای همگانی شدن ورزش بهره برد.

او ورزشکاران را الگوی جامعه دانست و گفت : رسالت و نقش جامعه ورزشی اهمیت بسیاری دارد و می‌توانند با منش جوانمردی خود جامعه را به سوى اخلاق و معنویت سوق دهند.

او گفت: کار ارزشمندی که هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه در حادثه سیل فروردین ماه انجام داد نمونه بارزی از حضور ورزشکاران برای کمک به هم نوعان خود در جامعه است که بر گرفته از همین اخلاق جوانمردی است.

رحیمی با اشاره به اجرای ۱۳۷ پروژه ورزشی در استان کرمانشاه گفت:با توجه به علاقه بسیار جوانان به این رشته و فراهم آوردن محیطی امن برای نشاط جوانان و گسترش فرهنگ اتومبیلرانی بزرگترین پیست اتومبیلرانی غرب کشور تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

او گفت: با پیگیری‌های انجام شده اعتبار این پروژه جذب شده و برای ساخت این پیست اختصاص می‌یابد و کرمانشاه می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای رقابت‌های کشوری باشد .

 

 

انتهای پیام/د

ترویج فرهنگ ورزش در بین جامعه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.