هلال احمر خراسان شمالی در خدمت زائران امام رئوف

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از خدمات امدادی درمانی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به کاروان‌های پیاده زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) خبر داد.

هلال احمر خراسان شمالی در خدمت زائران امام رئوف

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محسن نجات مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تمهیدات مناسبی را برای خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا (ع) فراهم کرده و نیروهای جمعیت با آمادگی کامل در محورهای استان حضور دارند.

نجات افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با ۶۰۰ نفر روز در قالب ۸ پایگاه ثابت از ورودی استان در جنگل گلستان تا خروجی استان به ارائه خدمات به زائران پیاده حرم رضوی می‌پردازند. چادرهای امدادی نیز در مسیر راه زائران برپا شده است که در آن‌ها خدماتی از قبیل پانسمان، تست فشار خون و خدمات امدادی انجام می‌گیرد.

او همچنین از استقرار قرارگاه مرکزی امدادی درمانی جمعیت هلال احمر استان برای خدمت به زائران پیاده خبر داد و گفت: این قرارگاه در مسیر شهرستان شیروان-فاروج مجتمع آل یاسین مستقر شده که با برپایی چادرهای گروهی و حضور تیم‌های امدادی (شامل پزشک، پرستار و اقلام دارویی)، خدمات مختلفی را به زائران حرم امام رئوف ارائه می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی عنوان کرد: ۱۰ دستگاه خودروی آمبولانس، دو دستگاه موتور آمبولانس، هشت خودروی ست نجات، ۱۰ دستگاه خودروی کمک دار امدادی و تعدادی لجستیک سنگین از ورودی تا خروجی استان مستقر شده و آماده ارائه خدمات به مردم عزیز هستند.

انتهای پیام/د

هلال احمر خراسان شمالی در خدمت زائران امام رئوف

برچسب ها: هلال احمر ، امام رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.