رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مطرح کرد؛

۳۰ مهر آخرین مهلت بخشودگی بدهی‌های مالیاتی

پارسا گفت: بر اساس این بخشنامه، همه جرائم مالیاتی قابل بخشش مودیان با پرداخت اصل بدهی مالیاتی تا پایان مهر، بخشیده می‌شود.

بخشودگی جرایم مالیاتی به شرط پرداخت اصل مالیاتبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امیدعلی پارسا رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه سازمان امور مالیاتی مرداد امسال با همگرایی و اجماع هر سه قوه، بخشنامه مهمی را برای حمایت از تولید، مقابله با فرار مالیاتی و فساد اداری صادر کرد، اظهار کرد: بر اساس این بخشنامه، همه جرائم مالیاتی قابل بخشش مودیان با پرداخت اصل بدهی مالیاتی تا پایان مهر، بخشیده می‌شود.

او گفت: توقع و انتظار ما این بود با اطلاع رسانی که انجام دادیم، استقبال بیشتری شود.

پارسا افزود: بر اساس گزارش ها، با توجه به اینکه بسیاری از مودیان، پرداخت بدهی مالیاتی خود را به روز‌های آخر مهلت تعیین شده موکول کردند، احتمالا فردا و پس فردا ترافیک سنگینی خواهیم داشت.

معاون وزیر اقتصاد از مودیان خواست در مهلت باقیمانده، پرداخت بدهی‌های مالیاتی خود را به بعدازظهر موکول نکنند و آن را اوایل صبح، انجام دهند.


بیشتر بخوانید: امروز آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده


پارسا با تاکید بر اینکه اجرای بخشنامه بخشودگی جرایم مالیاتی فرصت استثنایی و بی نظیر برای مودیان بدهکار است، افزود: کارکنان سازمان امور مالیاتی، امروز تا ساعت ۱۸ و فردا تا ساعت ۲۰ در خدمت مردم هستند.

وی گفت: همه مودیان با مراجعه به این سازمان با حداقل تشریفات اداری و بدون بررسی‌های زمان بر و به آسان‌ترین شکل ممکن با پرداخت اصل بدهی خود از بخشودگی جرایم مالیاتی برخوردار می‌شوند و سازمان امور مالیاتی این افراد را خوش حساب تلقی می‌کند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور افزود: با توجه به اینکه این بخشنامه، مرداد ابلاغ شد؛ بنابراین به هیچ وجه به فکر تمدید این مهلت نیستیم و امیدواریم مودیان به موقع مراجعه کنند تا نیازی به تمدید نباشد.

انتهای پیام/

عواقب عدم تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار