معاون علمی رئیس جمهور در مشهد:

حوزه دارو‌های دام و طیور فوق العاده درآمدزاست/ رونمایی از جدیدترین داروی «ایران‌ساخت» درحوزه دامی

حوزه دارو‌های دام و طیور فوق العاده درآمدزاست/ رونمایی از جدیدترین داروی «ایران‌ساخت» درحوزه دامیمعاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: حوزه دارو‌های دام و طیور فوق العاده درآمدزاست و هر گونه فعالیت در این حوزه می‌تواند به بهره وری اقتصادی منجر شود.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان در مراسم رونمایی از داروی جدید شرکت داروسازی نصر فریمان گفت: سرمایه‌گذاری و حمایت از فعالان در حوزه غذا و دارو به ویژه دارو‌های دامی از اولویت‌های جدی این معاونت است.

او ادامه داد: با توجه به بالا بودن میزان واردات و وابستگی در حوزه دارو‌های دامی و غذا ضروت دارد سرمایه‌گذاری در این حوره تحت حمایت بیشتر قرار گیرد.
 

بیشتربخوانید: سفر معاون علمی رئیس جمهوری به مشهد


معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: حوزه دارو‌های دام و طیور حوزه‌ای فوق العاده درآمدزاست و هر گونه فعالیت در این حوزه می‌تواند به بهره وری اقتصادی منجر شود.

ستاری با اشاره به ضرورت حل مشکلات شرکت‌های داروسازی گفت: شرکت داروسازی نصر فریمان جزء شرکت‌های مهم در کشور است و می‌تواند موجب رشد اقتصادی در فریمان شود.

در پایان این مراسم از داروی نانوامولوسیون تزریقی دامی طولانی اثر ویتامین AD۳E تولید شرکت داروسازی نصر فریمان توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور رونمایی شد.

شرکت داروسازی نصر در فریمان با ۳۳ هزار متر مربع مساحت یکی از بزرگترین تولید کنندگان دارو‌های استریل تزریقی درایران و منطقه خاورمیانه است که هم اکنون بیش از ۲۸۰ نفر پرسنل دارد، که هم اینک ۵۸ محصول در این شرکت تولید و عرضه می‌شود.

انتهای پیام//ف.س
 
 

سرمایه‌گذاری در حوزه غذا و دارو 

برچسب ها: غذا و دارو ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.