۱۳۰ بازرس بر روند نظارتی رانندگان سرویس‌های مدارس نظارت می‌کنند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت:درطرح بازرسی از سرویس‌های مدارس اصفهان ۱۳۰ بازرس در قالب ۷۵ گروه بر روند نظارتی رانندگان نظارت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،هادی منوچهری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز طرح بازرسی سرویس‌های مدارس گفت: در این طرح ۱۳۰ بازرس در قالب ۷۵ گروه بر روند نظارتی رانندگان نظارت می‌کنند.

هادی منوچهری افزود: در این طرح مشترک بازرسان سازمان تاکسیرانی و نمایندگان شرکت‌های حمل ونقل دانش آموزی بر نحوه سرویس دهی به دانش آموزان نظارت می‌کنند.

او گفت: در این طرح بازرسان موظف هستند روان سازی عبور و مرور و باز کردن معابر پرترافیک با همکاری راهور نیروی انتظامی، بررسی درخواست‌های سرویس مدرسه و ارائه خودرو، کنترل و نظارت بر تعداد سرنشین خودرو‌های سرویس، کنترل و نظارت بر رانندگان فعال، جلوگیری از فعالیت افراد ناشناس و غیرقانونی، را اجرا می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۶۰ درصد رانندگان سرویس مدارس در اصفهان خانم و ۴۰ درصد آقا هستند، افزود: در سال تحصیلی ۹۸-۹۹، ۷۳ هزار دانش آموز با استفاده از هشت هزار خودرو در قالب ۵۱ شرکت حمل و نقل دانش آموزی در شهر اصفهان راهی مدرسه شده‌اند.

او با بیان اینکه سال تحصیلی ۹۸- ۹۷ میزان شکایات از نحوه عملکرد سرویس مدارس نسبت به سال قبل ۵۰ درصد کاهش یافته است گفت:شهروندان و اولیاء دانش‌آموزان می‌توانند پیشنهادات و هرگونه انتقاد را با روابط عمومی سازمان به شماره ۰۹۱۳۰۹۱۳۹۸۰ و تلفن گویای سازمان تاکسیرانی اصفهان به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ و یا از فضای مجازی به آدرس Taxikhabar@ (تاکسی خبر) درمیان بگذارند.

انتهای پیام/م
 

نظارت بر فعالیت سرویس های مدارس اصفهان

برچسب ها: تاکسیرانی ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.