دیدار سردار فرمانده انتظامی استان زنجان با مردم در سامانه ۱۹۷

فرمانده انتظامی استان زنجان با حضور در سامانه ۱۹۷ با مردم شریف استان دیدار و ضمن بررسی مسائل و مشکلات، دستورات لازم را برای رفع مشکلات آن‌ها صادر کرد.

دیدار سردار فرمانده انتظامی استان زنجان با مردم در سامانه ۱۹۷به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار  جهانبخش  فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: باید احترام به مردم و رعایت حقوق شهروندی را در سرلوحه کارهایمان قرار داده و با مردم با متانت و خوشرویی رفتار کنیم تا مردم از ما راضی باشند.

او با اشاره به اینکه امروز رویکرد پلیس از موضع اقتدارگرایانه به موضع اجتماعی و مردم مدارانه تغییر کرده است افزود: همراهی سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها با پلیس می‌تواند زمینه موفقیت در راستای رسیدن به امنیت مطلوب را هموار سازد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه باید مردم پلیس را با تمام وجود حس کنند گفت: تاکید ما بر این است که مردم پلیس را با تمام وجود حس کنند گویی که در راستای تامین نظم و امنیت، پلیس در نقطه نقطه‌ی جامعه حضور فعال دارد.
 
 
انتهای پیام/ر
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل ملکی
۲۳:۰۴ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
سلام جناب سردار من سه تا دختر دارم ویک پسر الآنم درحال حاضر انجام خدمت است درکرج می‌خوام آنلاین بفرماید انتقال شو به زنجان بگیرید خودمم اجاره نشینم وکارگر ساختمان