شهردار ایلام :

بزرگترین شهر بازی غرب کشور درشهر ایلام احداث می‌شود

شهردار ایلام از احداث بزرگترین شهر بازی غرب کشور در مجموعه چغاسبزخبر داد و گفت: با یک سرمایه گذار ایرانی مقیم خارج در راستای احداث این شهر بازی به توافقات لازم رسیده و قرار داد نیز منعقد گردیده است.

بزرگترین شهر بازی غرب کشور درشهر ایلام احداث می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، طالب صادقیان شهردار ایلام گفت: در راستای ایجاد مکان مناسب و استاندارد تفریحی برای شهروندان به ویژه کودکان و محیط‌هایی شاد برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت و همچنین ارتقاء شور و نشاط و شادابی میان آنان، عملیات احداث شهربازی در دستور کاراین شهرداری قرار گرفته است.

او  یادآور شد: مردم ایلام لایق بهترین‌ها هستند، به همین منظور در سال ۹۷ نسبت به ایجاد سنگ فرش خیابان‌های طالقانی و ولایت شهر اقدام گردید و کار نصب مبلمان نیز انجام شد که چهره بی جان شهر با اجرای این طرح‌ها جان دوباره‌ای گرفت.

شهردار ایلام افزود: مهمترین هدف شهرداری از اجرای بیشتر این طرح‌ها، انسان محور بودن پروژه‌ها به جای ماشین محور بودن آن‌ها است.

او بیان کرد: طالقانی یکی از خیابان‌هایی است که علاوه بر سنگفرش، یک المان انتزاعی از چتر‌های نورانی نیز در آن نصب گردید که در ادامه این طرح، دو طرف این مسیر گرین بال یا دیواره سبز نصب می‌شود که یک فضای خاص، شاد و با نشاط در هسته مرکزی شهر ایجاد می‌نماید.

صادقیان ادامه داد: امسال در طرح تکمیلی هسته مرکزی شهر ساماندهی خیابان سمندری در دستور کار دارد و این طرح در مرحله پیمان سپاری است.

او با اشاره به اینکه سنگ فرش خیابان‌های سعدی شهر ایلام در دستور کار قرار دارد اظهار کرد: در جهت کاهش بار ترافیکی در هسته مرکزی شهر، خیابان‌های سعدی شمالی و جنوبی در آینده نزدیک با اجرای طرح سنگ فرش به پیاده راه تبدیل خواهند شد.

صادقیان با اشاره به اتمام طرح نور پردازی دریاچه کوثر شهر ایلام عنوان کرد: امسال عملیات اجرایی آبنمای موزیکال دریاچه کوثر آغاز گردید که خوشبختانه چندی پیش کار آن به اتمام رسید و در روز‌های آتی افتتاح خواهد شد.

صادقیان اضافه کردد: برای ایجاد تله کابین از میدان ارغوان به کوه‌های مشرف تنگه ارغوان توافقات خوبی انجام شده که امیدواریم این طرح نیز در راستای توسعه گردشگری و ایجاد فضای با نشاط برای مردم، عملیاتی شود.

 

انتهای پیام/ د

احداث بزرگترین شهر بازی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.