جمع آوری بیش از ۶ تن زباله از سوی پاکبانان کاشانی در ایام اربعین حسینی

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان گفت:پاکبانان کاشانی بیش از ۶ تن زباله از خیابان التربیه و منتهی به باب القبله حرم مطهر امام حسین(ع) را برعهدا داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمدرضا خالدی معاون خدمات شهری شهرداری کاشان با بیان اینکه پاکبانان کاشانی به مدت ۱۳ روز برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در کربلا حضور داشتند، اظهار داشت: پاکبانان کاشانی وظیفه تنظیف خیابان التربیه به طول یک کیلومتر و منتهی به باب القبله حرم مطهر امام حسین (ع) را به عهده داشتند.

او از جمع آوری بیش از ۶ تن زباله در هر روز توسط پاکبانان کاشانی در این معبر خبر داد و ابراز داشت: ۴۰ پاکبان کاشانی در سه شیفت کاری بصورت شبانه روزی در خدمت زائران اربعین حسینی بودند.

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان با اشاره به اینکه نیرو‌های خدماتی اعزام شده از تمام شهر‌های ایران به عتبات عالیات زیر نظر مرکز استان فعالیت می‌کردند، تصریح کرد: کاشان تنها شهری بود که مستقل و با تعامل ایجاد شده با شهرداری کربلا اقدام به تنظیف معابر زائران حسینی در این شهر نمود.

او همچنین از آمادگی کامل شهرداری کاشان برای مهار روان آب و سیلاب‌ها در صورت بارش نزولات جوی خبر داد و افزود: شهرداری کاشان به این منظور مسیر سیلاب‌ها را پاکسازی، بند‌ها را استحکام و همچنین رودخانه‌ها را لایروبی کرده است.

انتهای پیام/م

 

جمع آوری بیش از ۶ تن زباله توسط پاکبانان کاشانی در ایام اربعین حسینی

منبع:مهر

برچسب ها: شهرداری ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار