بخشدار امیرآباد خبر داد؛

هزینه ۱۳ میلیارد ریالی بهسازی راه های روستاهای جنوب دامغان

رضا اردکانی گفت: با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار روستا‌های حسینان، رشم و معلمان از آسفالت مطلوب بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا اردکانی بخشدار امیرآباد ضمن بیان اینکه راه‌های روستایی جنوب دامغان با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار آسفالت شد، گفت: روستا‌های حسینان، رشم و معلمان از آسفالت مطلوب بهره‌مند شدند.

او در حاشیه بازدید فرماندار و جمعی از مدیران از روستا‌های جنوب دامغان  ضمن بیان اینکه ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای راه‌های این روستا‌ها هزینه شده است، افزود: در این راستا ۲۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت در حسینان، رشم و معلمان اجراشده است.

بخشدار امیرآباد بیان کرد: آسفالت، جدول‌گذاری و سنگ‌فرش در روستای رشم بااعتبار ۴۴۰ میلیون تومان، آسفالت در روستای معلمان بااعتبار ۵۵۰ میلیون تومان و آسفالت روستای حسینان بااعتبار ۴۰۰ میلیون تومان از مهم‌ترین فعالیت‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دامغان در این روستا‌ها بوده است.

رضا اردکانی ضمن بیان اینکه با اجرای این پروژه‌ها مردم ساکن در این سه روستا از راه دسترسی خوب بهره‌مند شدند، ظهار داشت: یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها برای توسعه روستا‌ها توجه به مقوله راه است که این مهم باهمت بنیاد مسکن در حال انجام است.

او ضمن بیان اینکه پنج طرح توانمندسازی در بخش امیرآباد در قالب ۸۰ پروژه در حال انجام است، تصریح کرد: منابع ذخیره آب شرب، راه‌های دسترسی روستایی، ایجاد علائم راهنمایی و رانندگی، شن‌ریزی معابر، جدول‌گذاری، احداث شبکه برق و ایجاد چندین طرح اشتغال خانگی ازجمله طرح‌های طراحی و تعریف‌شده در حال اجرا هستند.

بخشدار امیرآباد در پایان گفت: از سال گذشته ۵۰ طرح مشاغل خانگی نیز درزمینه‌های پخت نان سنتی، رشته‌پزی، کیف‌دوزی، تولید کنجد و دانه‌های روغنی با اختصاص اعتبار و تسهیلات از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه امیرآباد در روستا‌های جنوب دامغان اجرایی شده است.

انتهای پیام / م

پنج طرح توانمندسازی در بخش امیرآباد در قالب ۸۰ پروژه در حال انجام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار