مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبر داد؛

پرداخت صدقه به روش نوین در استان سمنان

مسعودیان‌راد گفت: مردم استان سمنان ۵۶ میلیون تومان از طریق کد دستوری با تلفن همراه و در بستر فناوری صدقه پرداخت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان‌راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان،با تأکید بر پیشرفت‌های فناوری بر بستر پرداخت صدقه به روش‌های نوین گفت: پرداخت صدقه به روش الکترونیکی کاهش هزینه‌های جمع‌آوری صدقه از صندوق‌های صدقه، افزایش سرعت در پرداخت و اطمینان را به همراه دارد.

او افزود: مردم استان سمنان در ۶ ماهه سال جاری دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که از این عدد، ۵۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از طریق کد دستوری با تلفن همراه و در بستر فناوری بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان شهرستان سمنان را با پرداخت ۵۶۳ میلیون تومان صدقه در ۶ ماهه نخست سال جاری پیشتاز دانست و اظهار داشت: شهرستان شاهرود با مشارکت ۴۴۱ میلیون تومانی و مردم گرمسار با ۲۳۲ میلیون تومان در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

محسن مسعودیان‌راد بیش از ۹۰ هزار از خانوار‌های استان سمنان مشترک خانگی صندوق‌های صدقه کمیته امداد استان سمنان هستند، افزود: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.

او بابیان اینکه مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت#۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند یادآور شد: پرداخت صدقه از طریق اپلیکیشن سکه راه دیگر از مشارکت در این امر پسندیده است.

انتهای پیام / م

سمنانی‌ها ۵۶ میلیون تومان صدقه به روش نوین پرداخت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.