کشف محموله ۱۶۹ کیلوگرمی تریاک در بدو ورود به پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از توقیف خودرو قاچاقچی موادمخدر در اتوبان ساوه_ تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای موادمخدر ، مقادیری تریاک از استان¬ های جنوبی کشور خریداری و قصد دارد با یک دستگاه بنز اکسور به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد خبر صحت دارد، افزود : در پایش های اطلاعاتی زمان و مسیر حرکت متهم به دست آمد و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

سرهنگ بخشنده اعلام کرد: در بیست و چهارم مهرماه تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس با هماهنگی مقام قضائی به محور مواصلاتی به شهر تهران اعزام شدند.


بیشتر بخوانید: بازاداشت سوداگران مرگ در گشت زنی ماموران یگان امداد فاتب


وی افزود: مراقبت‌های ویژه ادامه داشت تا اینکه ماموران اعزامی موفق شدند، خودرو متهم را در اتوبان ساوه_تهران مشاهده و در یک عملیات پلیسی، خودرو مورد نظر را قبل از ورود به شهر تهران توقیف و در بازرسی از آن ۱۶۹ کیلو تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با اشاره دستگیری راننده خودرو و اعتراف وی به جرم ارتکابی، گفت: متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار