ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هیچ امیدی به ایستادگی اروپا در برابر سیاست‌های آمریکا نیست

معاون بین‌الملل حزب موتلفه گفت: اروپایی‌ها ناتوانی خود در برابر آمریکا را اعلام کردند و امیدی به ایستادگی آنها در برابر آمریکا نیست.

ترقیحمیدرضاترقی معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیام دستگیری سرشبکه کانال معاند آمدنیوز به ضدانقلاب گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تحرکات ضدانقلاب در کشورهای اروپایی و منطقه‌ای اشراف کامل دارند.

معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه هیچ تحرک ضدانقلابی از چشم تیزبین نیروهای اطلاعاتی ایران اسلامی خارج نیست، ادامه داد: این اشراف اطلاعاتی و تسلطی که بر تحرکات آنها توسط ایران وجود دارد، زمینه هرگونه آسیب‌رسانی به کشور را از بین می‌برد و تلاش آنها برای تاثیرگذاری یا جاسوسی و هر اقدام دیگری بی‌نتیجه خواهد بود.

او درباره گام چهارم ایران در کاهش تعهدات برجامی افزود: ایران باید در گام چهارم، تعهدات خود را کاهش دهد و به طور طبیعی در این مرحله از برجام خارج خواهد شد.

ترقی با اشاره به فرصت مجدد ایران به اروپایی‌ها در جهت اقدام برای اجرای تعهدات برجامی خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها ناتوانی خود در برابر آمریکا را با صراحت اعلام کردند و هیچ امیدی به اینکه آنها بتوانند در برابر سیاست‌های آمریکا بایستند، وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار