در #تهران_ما پیگیری شد؛

کمبود اعتبارات علت پرداخت کامل حق بیمه تاکسیرانان از جیب خودشان است

#تهران_ما آخرین وضعیت بیمه رانندگان تاکسی شهری پایتخت و مشکلات پیش روی آن ها را پیگیری کرد.

کاظمی/ تهران ما//کمبود اعتبارات علت پرداخت کامل حق بیمه تاکسیرانان از جیب خودشانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان درخواست رسیدگی به وضعیت بیمه رانندگان  تاکسی  پایتخت را داشت.

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اختلاف حق بیمه‌ای که بین برخی از رانندگان تاکسی‌ تهران وجود دارد، گفت: این اختلاف مربوط به رانندگانی است که طی ۳ سال اخیر بیمه شده‌اند، زیرا تأمین اجتماعی لیست افرادی که در ۳ سال اخیر بیمه شده‌اند را قبول نمی‌کند تا آن‌ها باید سهم بیمه شده و سهم کارفرما را که مجموعاً ۲۷ درصد است خودشان پرداخت کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران تصریح کرد:، رانندگانی که از ۳ سال قبل بیمه شده‌اند ۱۳ ونیم درصد را خودشان پرداخت می‌کنند و ۱۳ ونیم درصد دیگر را هم دولت پرداخت می‌کند.


بیشتر بخوانید: حذف بیمه تاکسیران‌ها از بودجه ۹۸ یک فاجعه اجتماعی است


او با اشاره به اینکه در لایحه بودجه اعتباراتی برای بیمه رانندگانی که طی ۳ سال اخیر بیمه شده بودند به تصویب رسید، گفت: ۲۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تاکسیرانان کل کشور به تصویب رسیده بود که تأمین اجتماعی گفته است این رقم نمی‌تواند کفاف پرداخت سهم دولت برای این تعداد از بیمه شدگان را بدهد.

قنادان اظهار کرد: اکنون در حال رایزنی با تأمین اجتماعی هستیم تا رانندگان جدید جایگزین رانندگانی شوند که از سیستم تاکسیرانی خارج شده‌اند و هنوز از سهمیه بیمه تاکسیرانان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

درحال رایزنی با تأمین اجتماعی هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار