رئیس شورای شهر بوشهر:

خبری از حامی مالی نشد/ شورای شهر در امور تیم شاهین دخالت نکرد

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: پس از توافقی که با حامی مالی شاهین شهرداری بوشهر صورت گرفت خبری از او نشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، ابوذر دهدار رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به تقاضای حامی مالی شاهین شهرداری بوشهر جلسه‌ای با حضور هیات مدیره این باشگاه، شهردار و شورای شهر تشکیل شد و نماینده تام الاختیار حامی هم حضور داشت.

او افزود: حامی مالی ۱۱ بند پیشنهاد داشت که بعضی از این پیشنهاد‌ها را با توافق طرف مقابل اصلاح کردیم و سپس توافق نهایی صورت گرفت، اما با وجود تماس‌های مکرری که داشتیم او بنا به دلایلی سفر خود را به تاخیر انداخته و به بوشهر نیامده است.

رئیس شورای شهر بوشهر با تکذیب دخالت اعضای شورا در امور تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، بیان کرد: اعضای شورا هیچ دخالتی در حوزه بازیکن مربی و کادر شورای شهر و شهرداری نکردند و هر اظهار نظری بوده جنبه حمایتی داشته است.

دهدار تاکید کرد: اگر عضوی از شورا صحبتی کرده با توجه به اینکه شورا ناظر بر دستگاه‌های تابعه شهرداری است و باشگاه شاهین هم زیرمجموعه شهرداری است، حق داشته از این جنبه صحبت کند، اما هیچ کس حق دخالت ندارد.

او از هواداران و همه کسانی که در موفقیت شاهین نقش دارند خواست، تحمل کنند و یکدلی داشته باشند زیرا این یکدلی به تیم منتقل می‌شود و تیم هم می‌تواند موفق باشد.

رئیس شورای شهر بوشهر با دعوت از افراد برای پرهیز از حواشی، خطاب به آنان گفت: اگر یک عضو شورا یا یک فرد را مقصر جلوه دهید هیچ دستاوردی نخواهد داشت.

دهدار تاکید کرد: با توجه به تغییرات صورت گرفته و استعفای عبداله ویسی، هیات مدیره و مدیرعامل در تلاش هستند که یک سرمربی نام آشنا و در خور شان شاهین بیاورند.

شاهین شهرداری بوشهر از شش بازی گذشته از لیگ برتر فوتبال، فقط یک امتیاز به دست آورده و در رده آخر جدول است.

ویسی که سرمربی این تیم بود هجدهم مهر استعفا کرد و از آن زمان تا کنون کریمیان مربی شاهین هدایت تیم را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ک

هیچ کس حق دخالت در تیم شاهین را ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.