پایان آبان ایستگاه‎های الندشت و کوهسنگی خط ۲ قطار شهری مشهد بهره برداری می شود

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد گفت: دو ایستگاه «الندشت» و «کوهسنگی» تا پایان آبان امسال وارد مدار مسافرگیری می‌‎شوند.

پایان آبان ایستگاه‎های الندشت و کوهسنگی خط ۲ قطار شهری مشهد بهره برداری می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کیانوش کیامرز مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد در حاشیه بازدید از خط ۲ قطار شهری گفت: در عرض ۴ ماه با همه مشکلاتی که وجود داشت، ایستگاه‎ها را آماده بهره‎برداری کرده‎ایم و امیدواریم بتوانیم با همین سرعت نواقص و کاستی‎های اندکی هم که وجود دارد را هم رفع کنیم تا ایستگاه‎ها کامل شود.

او با بیان اینکه اقدامات لازم برای اتمام ایستگاه شهرک سلامت، تنها ایستگاه باقیمانده خط ۲ نیز در حال انجام است، ادامه داد: تجهیزات لازم برای این ایستگاه از خارج کشور وارد شده و امیدواریم تا پایان سال جاری این ایستگاه هم به بهره برداری برسد.

کیامرز بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده بنا است تا مهرماه سال آینده مسیر خط ۲ قطار شهری را به پایان برسانیم و همه ایستگاه‌ها مورد بهره برداری قرار گیرد، سپس برنامه‌های خط ۴ قطار شهری را آغاز کنیم.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد با عنوان اینکه شفت خط ۴ قطار شهری هم در حال طراحی است، تصریح کرد: به زودی تی. بی. ام خط ۳ از ایستگاه امامت خارج می‌شود و برنامه زمان بندی آن به زودی اعلام خواهد شد.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

برخی تجهیزات قطار شهری از خارج وارد شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.