آغاز ساخت اولین پردیس سینمایی در فسا

ساخت اولین پردیس سینمایی شهرستان فسا آغاز شد.

آغاز ساخت اولین پردیس سینمایی در فسابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شهردار فسا در آئین کلنگ زنی این طرح، گفت: پردیس سینمایی شهرستان فسا دارای سه سالن با ظرفیت بیش از ۴۰۰ نفر، همراه با امکاناتی از قبیل کافی شاپ، گالری، غرفه‌های صنایع دستی می‌باشد که در مدت زمان یک و نیم سال به بهرهبرداری خواهد رسید.

برات گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع با زیر بنای ۱۷۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی ساخته خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه فسا هم با بیان این که ساخت سینما در هر شهر و منطقه باعث ارتقاء فرهنگ و توسعه فرهنگی آنجا خواهد شد، افزود: شهرستان فسا به لحاظ پیشینه تاریخی، فرهنگی و جمیعیت در سطح استان و کشور دارای جایگاه بلندی است که همه مجموعه‌های فرهنگی باید در جهت ارتقای سطح فرهنگ آن تلاش کنند.

آرگیو افزود: در شهرستان فسا هنرمندان و اهالی فرهنگ مطالبه گر ایجاد فضای‌های مناسب سینمایی و فرهنگی هستندکه باراندازی این پردیس سینمایی میزان دسترسی عمومی به سینما و بهبود کسب و کار‌های سینمایی در شهرستان فسا گسترش خواهد یافت.

شهرستان فسا در ۱۳۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.
انتهای پیا/م 

ساخت سینما در شهرستان فسا

برچسب ها: فیلم سینمایی ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب
۱۰:۴۷ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
جاده مواصلاتی فسا. نوبندگان بالای هفت سال می باشد که کلنگ زنی شده است جاده ای که اهمیت لحاظ ای برای جان مسافران دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
آفرین بر مسوءلین کاردان و زحمتکش


کاش سایر شهرداریها ، از شهرداری فسا یاد میگرفتند و چند طرح عمرانی اجرا میکردند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
افرین بر مسئولین بزرگ و زحمتکش شهرستان بزرگ فسا که تا به حال زحمات زیادی اسه این شهر کشیدند و شهرستان فسا در بسیاری از زمینه ها ائم از علمی پزشکی فرهنگی هنری و عمرانی پیشرفت های بسیاری داشته است و تا به حال مقام های بسیار بزرگ و زیادی در این عرصه ها داشته است مقام های کشوری و استانی به امید پیشرفت های بیشتر برای این شهرستان.
آخرین اخبار