فعالیت درمانگاه شبانه‌روزی خسروی از ۱۵ مهرماه

مسئول درمانگاه شبانه‌روزی خسروی گفت : این درمانگاه شبانه‌روزی از ۱۵ مهرماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا پنجم آبان نیز دایر و آماده خدمات‌رسانی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هادی الله‌وردی مسئول درمانگاه شبانه‌روزی خسروی با بیان اینکه سه پزشک در این درمانگاه مستقر است، گفت : در این درمانگاه اقدام‌های مربوط به بیماریابی، پایش و نظارت، نظام مراقبت از بیماری‌هایی مانند اسهال، حیوان گزیدگی انجام می‌شود و در کنار آن ۲ آزمایشگاه فعال نیز مستقر است.

او با بیان اینکه در این مرکز سه شیفت‌کاری به صورت شبانه‌روزی به زائران خدمات ارائه می‌دهند، گفت : مشکلی بابت نیرو، دارو و تجهیزات مصرفی نداریم و همه این موارد تامین و پیش‌بینی شده است.

او به فعالیت واحد‌هایی مانند مامایی، دندانپزشکی، داروخانه و تزریقات اشاره کرد و افزود: مجموعه کاملی از خدمات بهداشتی و درمانی را در مرز خسروی مستقر کرده ایم.

مسئول درمانگاه شبانه روزی خسروی در ادامه این گفتگو اعزام بیمارانی که نیاز به جراحی دارند را یکی از اقدام‌های این درمانگاه اعلام کرد و گفت: تاکنون چهار بیمار به بیمارستان‌های ارتش و حضرت ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین برای اعمال جراحی اعزام شده اند.

الله وردی افزود: در بیمارستان ارتش مستقر در مرز خسروی عمل جراحی انجام می‌شود.

او به سه مورد موش گزیدگی در این مدت اشاره کرد و گفت: این افراد در درمانگاه خسروی مداوا شدند.

او به فعالیت واحد سلامت محیط در مرز خسروی نیز اشاره کرد و گفت: همه زباله‌های عفونی در این مرز جمع آوری و به مراکز امحاء در قصرشیرین ارجاع داده می‌شود و سایر زباله‌ها نیز با نظارت بهداشت در منطقه جمع آوری می‌شود.

او نظارت بر فعالیت موکب‌ها در زمینه تهیه و توزیع مواد غذایی را نیز جزو وظایف این درمانگاه دانست و گفت: غذا‌های پخته‌شده در این موکب‌ها به صورت مستمر و دقیق مورد بازدید تیم‌های بهداشتی قرار می‌گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

اعزام بیماران به بیمارستان‌های قصرشیرین و ارتش

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار