تصادفات صبحگاهی در محور ساوه- همدان با ۵ کشته و مصدوم +تصاویر

۴ فقره تصادف در محور قدیم ساوه - همدان، منجر به کشته و مصدوم شدن ۵ نفر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  دقایقی قبل وقوع سه فقره تصادف در محور قدیم ساوه-همدان، منجر به کشته و مصدوم شدن ۵ نفر در محدوده چند کیلومتری شهر غرق آباد شد.

 یکی از این تصادفات ۳ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت و ۲ فقره تصادف دیگر خسارتی بودند.

تصادفات صبحگاهی در محور ساوه- همدان با ۴ کشته مصدوم

تصادفات صبحگاهی در محور ساوه- همدان با ۵ کشته مصدوم

تصادفات صبحگاهی در محور ساوه- همدان با ۵ کشته مصدوم

 

چهارمین حادثه در محور قدیم ساوه - همدان

در چهارمین حادثه در محور قدیم ساوه - همدان خودروی رئیس حوزه قضایی بخش نوبران دچار سانحه شد که بنا به گفته شاهدان، سرنشینان خودرو در سلامت کامل هستند.

تصادفات صبحگاهی در محور ساوه- همدان با ۴ کشته مصدوم

بارش صبحگاهی اولین باران پاییزی موجب لغزنده شدن محور قدیم ساوه - همدان و وقوع حوادث رانندگی در این محور شده است که واژگونی خودروی رئیس حوزه قضایی بخش نوبران به علت واژگونی از جمله این حوادث بود.

امینی سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی ساوه   با اشاره به وقوع تصادفات صبح امروز در محور قدیم ساوه - همدان گفت: در یکی از شدیدترین این حوادث در کیلومتر ۴۵ محور قدیم ساوه -همدان یکدستگاه خودروی ال ۹۰ با کامیون برخورد کرد که متاسفانه ۳ نفر از سرنشینان خودروی سواری فوت و ۲ نفر مصدوم شدند.

امینی از حضور اکیپ‌های اورژانس و آتش نشانی خبر داد و اضافه کرد: مصدومین حوادث صبحگاهی محور ساوه همدان به مراکز درمانی ساوه منتقل شدند.

سرهنگ حسنوند فرمانده پلیس راه ساوه- همدان هم در خصوص این حادثه گفت: با بررسی کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه انحراف به چپ خودروی ال ۹۰ نسبت به کامیون اعلام شده است.

۹ کشته و ۲۸ مصدوم در محور ساوه- همدان در مدت یک ماه

حوادث رانندگی محور ساوه- همدان تنها در مردادماه ۹ کشته و ۲۴ مصدوم برجای گذاشته است.

با توجه به شدت حوادث در محور‌های قدیم و آزاد راه ساوه- همدان، ضرورت اقدامات جدی و اساسی در این محور‌ها ضروریست تا از تلفات، خسارات جلوگیری شود.

انتهای پیام / ج

 

برچسب ها: حوادث ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.