راه حل نجات نقاط پرخطر منبع آب اهواز پیدا شد/ انتقال ۸۱۱ خانوار به سپیدار

عضو شورای شهر اهواز گفت: به منظور جابجایی منازل در معرض خطر و اسکان ۸۱۱ خانوار منبع آب، حدود ۳۲ هکتار زمین از سوی اداره‌کل مسکن و شهرسازی خوزستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید محسن موسوی‌زاده عضو شورای شهر اهواز  گفت: به منظور جابه‌جایی منازل در معرض خطر ریزش سنگ و کوه و اسکان ۸۱۱ خانوار منبع آب، حدود ۳۲ هکتار زمین از سوی اداره‌کل مسکن و شهرسازی خوزستان در منطقه سپیدار جنب مجموعه تالار‌ها در نظر گرفته شده است.

او افزود: شهرداری اهواز در این زمینه تنها وظیفه زیرسازی زمین را بر عهده دارد و تسطیح و آماده‌سازی زمین توسط شهرداری اهواز و ساخت منازل با کمک استانداری خوزستان و اداره مسکن و شهرسازی انجام خواهد شد.

موسوی زاده با بیان اینکه در حال حاضر نیز منتظر جذب سرمایه‌گذار هستیم تا کار آغاز شود بیان داشت: ساکنان ۱۵ منزل در معرض خطر منبع آب جابه‌جا شدند و به شهر رامین انتقال یافتند و منازل در خطر آن‌ها تخریب شد.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: برای حدود ۱۰۰ منزل از منازل پرخطر منبع آب مجوز کمیسیون ماده ۱۰۰ اخذ شده اما هنوز مکانی برای جابجایی و اسکان صاحبان این منازل پیش‌بینی نشده است.

این مقام مسئول با اشاره به تخریب این منازل گفت: منتظر هستیم مکان جابه‌جایی صاحبان این منازل مشخص شود تا شهرداری با حکم کمیسون ماده ۱۰۰ جهت تخریب این منازل اقدام کند.

انتهای پیام/م

تخریب منازل در معرض خطر منبع آب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.